Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » We zijn hoertjes in hun ogen.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

21 jan 2011 - 20:37

282

0

251



We zijn hoertjes in hun ogen.

De volgende morgen werden we wakker en de jongens hadden al kleren voor ons klaargelegd. "Ik ga eruitzien als een hoer." klaagde Ellie terwijl ze het korte rokje en het topje met veel inkijk in haar handen nam. "Vergeet niet dat we dat ook zijn in hun ogen." zei Natasha een beetje somber. Ik bekeek mijn hoopje kleren en zag dat het een roze kort rokje was, met daarop een witte blouse en voor daarover een jeansvestje, om nog maar te zwijgen over de schoenen die ernaast stonden, het waren zwarte botjes en ik kon me wel voorstellen dat je er inderaad uitzag als een hoer als je dat alles aantrok. Ik deed het snel aan en draaide me naar mijn zussen, "En ? Hoe zie ik eruit?". Vroeg ik. "Euhm, moest je er niet uitzien alsof je net uit een stripclub komt..., zie je er eigenlijk best nog leuk uit." Was Ellie's droge antwoord. Toen we allemaal klaar waren hoorden we de dat de deur ontgrendeld werd. "Daar komt Gustav." fluisterde ik in Ellie's oor. Ze schudde haar hoofd en toen ging de deur open. Het was inderdaad Gustav, hij trok zijn ogen wijd open toen hij ons zag staan. Ik stond in een bitcherige houding, met m'n armen gekruist. "Meekomen!" zei hij weer, "Ik denk niet dat we een andere keuze hebben zeker?" zei ik terwijl ik achter hem aanging. "Wat zou Tom wel niet doen als hij me zo zag?" hoorde ik Natasha jammeren. Ze zou zometeen haar antwoord krijgen want we waren bijna in de keuken/woonkamer. Plots stopte ik met wandelen, Bill verkrachtte me al als ik gewone kleren aan had, wat zou hij nu dan wel niet doen?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.