Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » In love but you can't love him (TH) » 4 In love but you can't love him (TH)

In love but you can't love him (TH)

1 april 2010 - 20:32

383

0

200



4 In love but you can't love him (TH)

en nummer 4 deze is ook niet zo lang maar wel langer dan de vorige het volgende deel zal langer zijn dat beloof ik xxx Debby

*Debby POV*

nou daar zitten we dan ik dat kantoor met David en Peter.
,,ok jullie zijn dus helemaal vanaf Nederland naar Duitsland gekomen om hier jullie stage te doen"vraagt Peter ons en wij knikken.
,,maar jullie weten ook dat als jullie niet goed genoeg zijn jullie je stage hier niet doorgaat en jullie voor niks hier naar Duitsland zijn gekomen"zegt David.
,,ja dat snappen we ja maar dat geeft niet het was de moeite waard om ff van school enzo weg te zijn dan"zeg ik dan maar want ik denk dat Do nu niet veel zal gaan zeggen.
,,ow ok hoezo dat dan"vraagt Peter belangstellend.
,,nou euhm ja euhm wij worden nogal gepest vanwege ons uiterlijk en om ons gedrag enzo"zeg ik.
,,ow ok het spijt me dat wist ik niet"zegt Peter en David knikt een beetje medelevend.
,,geeft niet u kon het ook niet weten"zegt Dorinda.
,,ok maar waar jullie voor kwamen de stage als crew leden van 1 van onze bands"zegt David.
,,ja dat klopt ja"zeggen Dorinda en ik in koor.
,,nou waarom willen jullie stage lopen bij Universal"vraagt Peter.
,,wij willen heel graag stage lopen bij Universal omdat we altijd al iets hadden met Duitslad"zeg ik.
,,en omdat Universal hele goede bands heeft en we houden gewoon van koken en zulke dingen"vult Dorinda mij aan.
,,ok dus jullie houden van koken en dat soort dingen ja dat hebben we nu niet echt nodig bij 1 van de bands"zegt Peter.
,,maar omdat jullie helemaal vanaf Nederland hiet naartoe zijn gekomen geeft ook wel weer aan dat jullie echt voor jullie doel gaan en we hebben nog 2 koks nodig bij 1 van onze bands die over 2 dagen op tour gaan"zegt David.
,,dus jullie zijn aangenomen"zegt Peter.
,,ja echt wat geweldig dankje dankje"zegt Dorinda over enthousiast.
,,haha ben blij dat jullie zo enthousiast zijn dus ga jullie spullen maar pakken en dan halen we jullie morgen wel op bij het hotel"zegt Peter.
,,ok maar euhm voor welke band gaan wij koken"vraag ik.
,,voor euhm nee dat houden we geheim"zegt Peter.
,,nouhou weet u welk hotel wij zitten"vraag ik.
,,ja dat weten we hebben we gehoord van jullie school"zegt David en Dorinda en ik worden uitgelaten op terug naar het hotel.


hope you like me liky very very much maar dat kan ook komen omdat ik het zelf heb geschreven

please leave a comment

xoxo Debby niet vergeten om mijn andere stories ook te maken he


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.