Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » The camera loves you.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

21 jan 2011 - 20:39

350

0

255



The camera loves you.

"We lopen hand in hand en je bent m'n vriendinnetje, begrepen?!" zei Bill voor de zoveelste keer voor we vertrokken. Hij keek nog eens om zeker te zijn dat de handboeien niet zichtbaar waren, de deur van de tourbus ging open en van overal kwamen flitslichten. Ik hoorde fotografen naar Bill roepen maar hij negeerde ze volledig, ik voelde me helemaal niet op mijn gemak. Ik keek achter me en zag Natasha doodleuk poseren voor de fotografen terwijl Tom haar probeerde in bedwang te houden. Maar hij kon niks doen zolang er mensen bij waren, anders zouden ze de handboeien zien en dat zou veel roddels opleveren. "Bill, gaan je fans me niet aanvallen als ze weten dat we 'een koppel' zijn?" fluistere ik toch een beetje bang, de fotografen flitsten erop los. "Zoveel ga je niet uit de tourbus komen hoor, ze zullen je niet veel zien." fluisterde hij terug en voor de vorm gaf hij me een kus op m'n wang. De fotografen hielden ervan en bleven maar Bill z'n naam roepen zodat hij hen zou aankijken voor een goede foto. We stapten richting een witte auto. "Die is van Tom." legde Bill uit. Ergens achter de fotografen hoorde ik een paar meisjes schreeuwen. Ik werd in de auto geduwd en plots was alles een stuk rustiger. Ik zag hoe Tom heel onopvallend het sleuteltje van de handboeien nam en hij deed ze open, "Ik houd van jullie!!" hoorde ik Natasha nog roepen voor ze door Tom op de achterbank geduwd werd. "Geweldig om beroemd te zijn." zuchte Natasha. Ik draaide met m'n ogen en keek Bill aan. "Dat was... heftig." zei ik. "Ik zie de roddels al." antwoorde hij lachend. "Ja, ze gaan zeker denken dat ik je ten huwelijk gevraagd heb toen ik je vroeg of je fans niet kwaad zouden worden." ik begon te lachen samen met Bill. Plots kwam er een bodyguard door het raampje van Toms auto kijken. "Rijd maar, Gustav, Georg en Ellie gaan iets anders doen." zei hij. Tom reed weg en we lieten de roddels en de fotografen achter ons...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.