Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » The morning after pil for the morning after Bill.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

21 jan 2011 - 20:39

411

0

249



The morning after pil for the morning after Bill.

"Gewoon normaal doen!" zei Bill plots kortaf. Ik keek hem niet-begrijpend aan, maar ik begreep het toen Tom de auto parkeerde. Bill nam m'n hand en trok me de auto uit. Ik werd meteen meegenomen in de apotheker. "De morning after pil." fluisterde ik met hese stem tegen de dame achter de toonbank. Ik zag dat Bill stond te grijnzen, hij dacht zeker dat ik beschaamd was. Plots kreeg ik een idee om hem van het tegendeel te bewijzen. "Nog iets?" vroeg de dame vriendelijk. "Condooms" zei ik. Ik voelde hoe Bill ietsje harder in mijn hand kneep die hij nog steeds vast had. "Jij betaalt." was mijn enige reactie. Bill betaalde gehoorzaam en trok me daarna mee naar buiten. Ik deed het doosje open en nam de eerste pil. Bill voelde zich duidelijk ongemakkelijk bij dit alles. "Nu 12 uur wachten en dan de tweede" zuchtte ik. Ik werd richting de auto geduwd. "Straks vinden de paparrazi ons." legde Bill uit en van zodra we zaten reed Tom er weer vandoor. -Weer die saaie tourbus in- dacht ik bij mezelf, alsof Bill mijn gedachten kon lezen zei hij, "Geen zorgen we moeten nog naar de supermarkt." Hij gaf me plots een kusje op m'n wang. Ik wou reageren en zeggen dat ik dat niet wou, maar ik kreeg de kans niet want hij begon meteen te vertellen over vanalles en nog wat. Ging hij daar een gewoonte van maken? Ik moest hem een teken geven dat ik dat niet leuk vond. Met een vies gezicht wreef ik over m'n wang en ik smeerde het aan de mouw van Natasha. "Eeeh, Billkwijl" zei die. Ze wreef over haar mouw waarna ze schuin naar voor leunde en het aan Toms schouder afkuiste. "Ik ga je los maken, maar als je durft weg te lopen..." ik keek Bill niet-begrijpend aan. "We gaan een drukker deel van de stad in en ik wil niet dat iemand de handboeien ziet." legde hij met een zucht uit. Hij deed de handboeien open en de auto kwam tot stilstand. "Dat geldt ook voor jou Natasha!" riep Tom van achter het stuur en hij stapte uit. We stapten allemaal uit en ik deed een paar stappen naar voren om de omgeving te bekijken. "LOOP!" hoorde ik plots achter me. Ik draaide me om en zag hoe Natasha Bill in z'n gevoelige plek schopte waarna ze door Tom langs achteren vastgepakt werd. "LOOP DAN TOCH WEG!!" riep ze weer...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.