Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Natasha en Ellie in nood.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

21 jan 2011 - 20:48

456

0

258



Natasha en Ellie in nood.

Ik werd wakker en ik wist meteen waar ik was, in een ziekenhuis. Ik rook het meteen, dit was niet de eerste keer dat ik in het ziekenhuis lag dus ik herkende ook de geluiden. Ik keek onder het deken en ik zag niet echt iets wat op een ernstige wonde leek... "Je hebt geluk gehad, de auto heeft je amper geraakt maar hij heeft je wel een kleine tik gegeven waardoor je op de grond gevallen bent, je hebt je hoofd bezeerd." Klonk de vriendelijke stem van een verpleegster. "Een kleine buil, meer niet. Maar je vriendje was zo bezorgd, hij wou zeker zijn dus hebben we foto's genomen." legde ze uit. "Waar is... mijn vriendje?" vroeg ik aarzelend. "Ik weet het niet, maar hij komt je rond 5 uur ophalen." zei ze voor ze de kamer verliet. Ik keek op de klok, het was 5 voor 5. Het zou de moeite niet zijn dat Bill me kwam halen want hij zou me zeker zo hard straffen voor het weglopen dat ik hier binnen het uur weer lag. Ik herinnerde me nog de regels en weglopen werd vast en zeker bestraft! Ik sloot mijn ogen even en besefte dat ik eigenlijk best wel moe was. Ik geeuwde en ik werd meegezogen naar dromenland.

*tijdsprong*
"Emma!" ik hoorde een zachte, warme en lieve stem mijn naam zeggen. "Kus me." fluisterde ik nog steeds halfslapend. Ergens hoorde ik Tom lachen. "Volgens mij droomd ze." hoorde ik hem zeggen, maar ik werd maar niet wakker ook. "Als je echt wil?" zei de stem, en ik voelde hoe iemand zijn lippen zachtjes op de mijne drukte. M'n ogen schoten meteen open en ik keek recht in de bruine kijkers van Bill. Ik duwde hem van me af en zag dat Tom tranen had in z'n ogen van het lachen. "Ik dacht dat je me ging vermoorden, en dan krijg ik dit." zei ik beschaamd. "Je vroeg er zelf naar, en die kus van daarnet heeft alles goed gemaakt, je word niet gestraften. Natasha heeft je straf op zich genomen." Ik was meteen doodsbezorgd om haar! "Wat hebben jullie gedaan met haar?!" vroeg ik. "Hetzelfde als wat ik gisteren bij jou gedaan heb, maar dan Tom en Natasha." zei Bill alsof het niks was en hij hielp me uit het bed. Waarom? Waarom deden ze Natasha dat aan, ik zou liever nog 2000 keer door Bill verkracht worden! Zolang ze maar van m'n zussen bleven. "En Georg en Gustav hebben zich ook goed vermaakt met Ellie." zei Tom met een grijns op z'n gezicht. Ik wou iets tegen Tom roepen maar ik begon te draaien en ik voelde hoe iemand me nog net opving voor ik op de grond terecht kwam.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.