Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Vanaf nu slaap ik dus bij Bill.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

21 jan 2011 - 21:01

296

1

247



Vanaf nu slaap ik dus bij Bill.

"Niks hoor." zei ik en ik probeerde zo goed moegelijk een lach te faken. Bill trapte erin en hij at rustig door. Ik kroop weer naast hem onder het deken en ik legde me op mijn zij met m'n rug naar hem gedraaid. Ik hoorde Bill wat rommelen en hij hield een klein pilletje voor mij neus. Oh jah, die tweede morning after pil. Ik nam ze zonder wat te zeggen in en Bill at weer verder. Ik hoorde hoe hij na een tijdje het bord op de grond zette en hij draaide me voorzichtig om zodat ik hem moest aan kijken. Hij legde zich ook neer en ik zag hoe hij z'n ogen sloot en dichter naar me toe kwam. Hij wou me kussen... Verbaasd deed Bill zijn ogen open toen ik m'n vinger op zijn lippen legde. "Ik moet rusten. Weet je nog?" zei ik als uitvlucht. "Oké..." ik wist dat er nog iets zou volgen. "Morgen dan..." zei Bill en hij ging weer op een normale afstand van me liggen. Ik sloot m'n ogen. "Ik ga slapen." zei ik en ik wou over Bill het bed uitkruipen om naar de kamer van mij en m'n zussen te gaan. Ik voelde hoe hij me vast nam en hij hield me tegen waardoor ik boven op hem kwam te zitten. "Bill, ik ben moe." klaagde ik. "Je mag ook gaan slapen, maar je slaapt vanaf nu bij mij." zei hij grijnzend. "Oké." zuchtte ik en ik ging van hem af. Ik legde me weer neer met m'n rug naar Bill gedraaid en ik hoorde hoe hij het licht uit knipte. Hij legde zich ook goed en ik voelde zijn hand op mijn heup, maar ik was te moe om er nog iets op te zeggen.


Reacties:


4passions
4passions zei op 7 juni 2010 - 23:06:
"Als jullie denken dat dit een happy end is, vergeet het maar, de hel moet nog maar net beginnen." LOL!