Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » weggaan??

I am lost frome me life!

30 sep 2008 - 21:45

779

0

213



weggaan??

Ik werd wakker. Ik kreeg me ogen amper open omdat ik zoveel gehuild had. Ik stapte uit bed en liep naar de deur toe.. Kut hij was op slot. Ik begon keihard op de deur te bonken en te schreeuwen.. ik hoorde voetstappen en ff later een klik.. ik deed de deur open. En liep zonder te kijken wie de deur open had gedaan naar beneden. Ik liep naar de koelkast en pakte wat te drinken. Hebben we nooit meer ven dankjewel gehoord?? Of van vragen of je dat mag? Nee nog nooit van gehoord. Ik hoefde mijn vader egt niks meer te vragen. Ik dronk mijn drinken op en liep zonder iets te zeggen weer naar boven. En waar dacht jij heen te gaan hoorde ik achter me. Douche antwoorde ik en liep veder naar boven en dook de badkamer in. Ik kleede me uit en stapte onder de douche. 10 min later stapte ik er weer onderuit. Liep naar me kamer toe. En kleede me aan. Ik starte me computer op ff kijken of internet er al uit ligt.. terwijl me computer opstarten liep ik naar me deur en deed de sleutel weer aan mijn kant erin. Ik liep weer trug en keek of internet eruit lag. Yes het lag er nog niet uit. Ik logte in op msn en meteen begon er iemand tegen me te praten.. kut het was ashley. Dar had ik dus egt geen zin in. Ik klikte haar weg.. maar ff later werd ik overladen door buzzers nu werd ik het zat.

EzMEe zegt: rot is op met al die buzzers

Ashley is ThE BesT zegt: hehe je leeft. En wat zijn we weer aardig!!

EzMEe zegt: jah maar wat is er ….

Ashley is ThE BesT zegt: nou wat ik je wouw vragen was. Heb jij gister egt gezegt dat er brand was?? En daardoor Tokio hotel van de fans af hebt geholpen??

EzMEe zegt: jah dat is zoo… maar heir ehb ik etg geen zin in…

Ik melde me af van msn.. hmm ik had 3 nieuwe e-mails. Ik opende me mail, en zag dat ik 1 nieuw bericht van dat vreemde meisje had.. ik opende het bericht en las m een keer door. Er stond niet veel boeiends in en ik had nu geen zin in antwoorden. Ik opende internet en ging naar mijn blog. Maar net toen ik er een tstuk wouw bijschrijven lag me internet er uit.. kut. Dat was ik dus nu ook kwijt. Ik sloot me computer maar weer af omdat ik niet veel te doen had als ik geen internet had.. ik zette me radio aan en ff later galmde er keiharde muziek door me boxen. De deur ging open. Tessa: heey doe die pokke herrie is wat zachter!! Nee sorry heb ik geen zin in.. ik heb namelijk niks anders te doen in dit kuthuis.. ach laat ook maar. Trouwens wil je nog weten hoe het gister was?? Nee eigenlijk niet nee antwoorde ik. Nou het was geweldig! Het is daar zo stoer!!! Jah het zal wel. Ik zag dat Tessa een heel zelfvoldaan lachje op dr gezicht had.. oh jah trouwens zij ze we zijn vanavond alleen thuis.. dusss en ik dus niet dat je me vanavond stoort!! Jah het zal wel.. maar wil je nu weggaan?? Nee antwoorde ze heel droog.. ik ga weg!! En ik pakte haar arm beet sleurde haar naar de deur toe en gooide haar de deur uit. Daarna deed ik me deur op slot. Ik hoorde haar naar beneden lopen en ff later hoorde ik haar weer is maar haar zielige slijm stemmetje tegen me meoder zueren.

Ik was het zo zat. Ik pakte wat spullen in en liep zachtjes naar beneden. Haalfe ]me meoders pinpas eruit uit me moeders portemonnee en liep weer zachtjes naar boven. Daar pakte ik een rijstas. Pleurde er wat kleding in. Opende me raam en ff later stond ik beneden me raam. Ik leip naar de scvhuur. En zag dat Tessa dr sleutels nog in dr scooter had zitten. Ik pakte me scooter (je had je bewijs wel) en reed weg. Ik reed naar het beste en luxste hotel dat ik zag. Leit dara de scooter van Tessa wegzetten. En chekte in. Me spullen werden naar boven gebracht. En ik liep naar de eetzala om te kijken of ze nog wat te eten hadden. Gelukig dat hadden ze. Ik blijf hier gwn een paar dagen tot me meoder vanzelf wel opbeld dta ze bezorgd is. Warschijnlijk doet ze dta niet. Of alleen omdat ze de scooter van Tessa trug wil. Ik pakte ene paar broodjes en ging zitten. Ik had al een half broodje op tot dat…..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.