Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Strippen?

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

22 jan 2011 - 19:53

410

0

235



Strippen?

Bill deed zijn make-up nog op en ik nam de tijd om Bill eens goed te bekijken, hij zag er anders uit dan normaal. Hij had zoals altijd wel heel veel ringen aan. Hij droeg een jeansbroek met scheuren in en met een wit t-shirt erop. Zoals altijd het kruisvormige hangertje en nog een hele boel andere kettingen maar dat was het niet. Het was z'n haar, het lag anders, ik kon merken dat hij er niet zoveel tijd in gestoken had om het recht te zetten. Plots keek ik in z'n bruine ogen en ze hielden me op slag gevangen. "Waar kijk je naar?" vroeg Bill na een tijdje en er verscheen een glimlach op Bill's gezicht. "Niks, mag ik noe mee gaan shoppen?" zei ik en ik deed alsof er niks gebeurd was. "Kleed je maar om, we gaan zo vertrekken." zei Bill lief. "Euhm..." ik had eigenlijk geen idee waar m'n kleren waren, zouden ze nog in m'n oude kamer liggen? "Je kleren liggen bij de mijne in de kast." zei Bill liefjes en hij richtte zich weer tot de spiegel. Ik liep naar de beddenkamer waar inderdaad een kastje met kleren stond. Ik deed ze open en zag al mijn kleren slordig op de bovenste plank liggen. "Wauw, wel een hele plank alleen voor mijn kleren." zei ik nep-enthousiast terwijl ik al m'n kleren uit de kast haalde. Ik droeg nog steed het korte rokje met het topje, alleen het vestje had ik uitgedaan. Ik zocht tussen m'n kleren en nam een gewone jeansbroek met een witte t-shirt. "Wat denk je hiervan? Dan passen we bij elkaar." vroeg ik aan Bill toen ik terug in de badkamer kwam, Bill knikte gewoon en hij liep naar de deur. Hij deed ze dicht en hij leunde ertegen aan. "Goed dan...", zei ik aarzelend. Ik wou naar de beddenkamer gaan om alleen te kunnen zijn, maar plots voelde ik Bill's armen rond me. "Waar denk je naartoe te gaan?" klonk het onheilspellend in m'n oor. "Ik ga me omkleden." zei ik niet-begrijpend. Bill liet me los en deed de deur op slot. Plots viel alles op z'n plaats. "Moet ik me hier omkleden?" vroeg ik terwijl Bill op de badrand ging zitten. "Jij hebt me gisteren in ondergoed gezien..., nu is het mijn beurt." En hier was de Bill weer die ik zo haatte, de Bill die me alleen maar wou voor het plezier en niks om me gaf.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.