Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Lafaard.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

23 jan 2011 - 17:25

192

0

230



Lafaard.

Goed dan, als dat was wat hij wou. In een woedeopwelling deed ik de blouse uit. "Ben ik niet prachtig met al die blauwe plekken die Tom me gaf?!" riep ik. Ik ging weer voor de spiegel staan, wat had Tom met me gedaan? "En...? Komt er nog wat van? Wat denk je?" zei ik uitdagend terwijl ik me terug tot Bill wendde. Hij draaide beschaamd z'n gezicht weg. "Lafaard." zei ik stil maar gemeend. "Je sluit me op zodat je me naakt zou zien en nu durf je niet eens te kijken, best zielig eigenlijk." Ik nam mijn t-shirt van de grond en deed hem aan. Snel deed ik het rokje uit en net voor Bill me terug aan keek had ik m'n jeans aangetrokken. "Kijk Bill, ik weet dat jij hier niks aan kan doen, dit heeft Tom gedaan." zei ik en ik toonde hem m'n buik die echt helemaal onder de blauwe plekken zat. "Maar..., doordat jij me hier op sloot, heeft Tom me dit kunnen aandoen. Moest je me die dag gewoon vergeten zijn, was er nu niets aan de hand en dan zou ik gelukkig geweest zijn..."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.