Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Tom's bedprestaties.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

23 jan 2011 - 17:48

319

0

275



Tom's bedprestaties.

"Je kent de regels." zei Bill waarschuwend en hij chekte de handboeien nog eens. We stapten uit de bus en weer waren de fotografen er. "Tom is geweldig in bed!" hoorde ik Natasha zeggen tegen een intviewer. Tom stond er maar met een rood hoofdje bij, ik begon te lachen en Ellie -die dit voor de eerste keer meemaakte- wist niet waar eerst te kijken. Ik voelde Bill in m'n hand knijpen ter teken dat ik niks mocht zeggen over de ontvoering enzo toen er een interviewer op ons afstapte. "Natasha is heel enthousiast over Tom's bedprestaties, kun jij hetzelfde zeggen over Bill?" vroeg hij me meteen. "Euhm..." plots kreeg ik een ideetje. "Euhm, nee dat kan ik niet want ons Billetje hier, is nog steeds maagd." zei ik lachend. Als ik dan al niks mocht zeggen over de ontvoering, dan zou ik Bill wel eens lekker vernederen. Ik werd door Bill mee getrokken in Tom's auto. Hij keek me vanuit z'n ooghoeken aan maar hij leek niet kwaad om wat ik gezegd had.

"We hebben een heel shopingcenter gehuurd." zei hij toen we er ongeveer waren. "Wat?" ik kon m'n oren niet geloven. Een heel shopingcenter voor alleen de jongens, ik en m'n zussen. Wanneer had hij dat gedaan? Ik had hem deze morgen pas gevraagd of we zouden gaan shoppen... "Zodat we op ons gemak kunnen rond kijken, anders zouden we toch achtervolgd worden door fans." zei hij trots, duidelijk onder de indruk van zichzelf. Ik had niks gezegd, maar hij zag waarschijnlijk aan die big smile op m'n gezicht dat ik dit geweldig vond! "Ja? maar is het niet eerder zodat jullie de deuren opslot zouden kunnen doen, zodat ik en m'n zussen niet kunnen weglopen?" kreeg ik het idee. Ze waren onze vorige uitstap zeker nog niet vergeten. Hij sloeg z'n ogen neer en hij knikte met rode wangetjes. Oooh, Bill kon zo lief zijn!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.