Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » The escape 2

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

23 jan 2011 - 18:16

171

0

225



The escape 2

Na een tijdje zuchtte ik van de verveling. De rest deed er veel te lang over om te eten... "Ik ga even op de gang lopen als dat goed is." zei ik na een hele tijd te wachten en ik liep de bar uit. Ik stond nog maar net op de gang of ik voelde een windje met m'n haren spelen. Wind? Dat kon toch niet. Er was hier geen enkel deur of raam dat open stond... Of wel? Ik keek waar het vandaan kwam. DAAR, aan het einde van de gang stond er toch een deur open. Geen seconde aarzelde ik en ik liep er vandoor. Oké, Bill behandelde me best goed de laatste tijd en ik had niet te klagen over Tom en de anderen, maar ik was nog steeds ontvoerd! Er was niemand te zien bij de deur en ik liep snel de straat op, weg van de jongens en spijtig genoeg ook m'n zussen. "Emma?" hoorde ik Bill's stem nog door het hele shoppingcenter weerkaatsen achter me.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.