Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Waar was ik eigenlijk mee bezig?

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

23 jan 2011 - 18:55

313

0

319



Waar was ik eigenlijk mee bezig?

We gingen terug naar binnen en de andere stonden al klaar om terug te shoppen. Ik voegde me terug bij m'n zussen en we gingen weer door. In de eerste winkel ging er een schok door me heen. Een heel rek vol me t-shirts van 'Tokio hotel'. Ik nam er één van Bill uit, het was raar om hem op een t-shirt te zien en ik werd er... droevig van. Hoeveel meisjes waren er niet die er alles voor zouden doen om 1 dag met Bill door te brengen? "Het voelt raar hé?" zei Natasha stilletjes die een t-shirt van Tom in haar handen nam. Het enige wat ik kon doen was knikken. "Al die meisjes zijn vast en zeker ziek... Wie valt er nu op ontvoerders en verkrachters?" vroeg Natasha zuchtend en ze liep weg. Ik keek op van het t-shirt, "Ze zijn niet ziek, ze weten gewoon niet dat ze zo slecht zijn." zei ik en ik liep meteen achter haar aan, nog steeds met de t-shirt in m'n handen. "Nou, ze mogen Tom hebben voor mij part." zei ze en ze stak eigenwijs haar neus in de lucht. Ik draaide met m'n ogen en ik verdween in een pashokje. "Wat ga je doen?" klonk Ellie's stem nieuwsgierig. "Ik ga hem passen, wat zou ik anders doen?" Natasha vond het duidelijk een grappig idee want ook zij verdween in een pashokje. Ik bekeek mezelf in de spiegel en ik kreeg er meteen spijt van. Ik zag er uit als één van hen! Eén van de mensen die Bill leuk vonden! Waar was ik eigenlijk mee bezig? Ik draaide me om en stapte uit het pashokje om mezelf niet meer te hoeven zien. Ellie schoot meteen in de lach toen ze me met het shirt aan zag. Ook Natasha begon te lachen, alsof zij er veel beter uit zag met haar Tom-shirt!


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.