Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Voel je iets voor me?

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

23 jan 2011 - 19:01

266

0

250



Voel je iets voor me?

Ik wou naar de Wc gaan, maar toen ik uit de winkel kwam botste ik hard tegen iemand op. Het was Tom en hij keek me raar aan toen hij de t-shirt zag die ik aan had. Ik besefte dat ik de t-shirt met Bill erop nog steeds aan had en ik rende snel naar de toiletten. Tom zou vast allerlei verkeerde gedachten krijgen en die zou hij dan aan Bill zeggen! En ja hoor, "Emma?" klonk Bill's stem niet veel later in de meisjes-wc. "Nee." zei ik en ik had moeite om niet te lachen. Ik hoorde Bill grinnikken en hij klopte op de deur. "Mag ik binnen komen?". Ik twijfelde even, maar met een zucht opende ik dan toch de deur. Er verscheen een lachje op Bill's gezicht toen hij de t-shirt zag. "Ik wou hem gewoon even aanproberen, voor de fun." zei ik en beschaamd draaide ik m'n hoofd weg. "Voor de fun?" vroeg Bill vol ongeloof. Hij nam m'n gezicht in zijn handen en ik zat gevangen in zijn bruine oogjes. Ik zag hoe hij z'n ogen sloot en zijn gezicht kwam steeds dichter bij het mijne. Net voor z'n lippen de mijne zouden raken, draaide ik m'n hoofd zodat ze op mijn wang terecht kwamen. Bill opende zijn ogen en hij haalde zijn lippen van mijn wang. "Ja, voor de fun. Wat Tom je ook verteld heeft. Het is geen waar." fluisterde ik gemeend. "Voel je iets voor me?" vroeg Bill toch nog maar een keer. Ik schudde mijn hoofd, maar gelukkig verscheen dat lachje van daarnet weer op Bill's gezicht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.