Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Rude boy.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

23 jan 2011 - 20:29

346

0

260



Rude boy.

"Ik kwaad zijn? Tuurlijk zou ik kwaad als je me zou verkrachten, jij hebt nul zelfbeheersing. Moet je jezelf eens zien, mijn hand zit nog maar onder je t-shirt en jij zou me al bespringen." zei ik terwijl ik z'n t-shirt uit deed en hem kusjes begon te geven op zijn buik. Bill begon te kreunen en meteen stopte ik, "Dus..., wat heb ik nog gezegd?" vroeg ik, Bill deed verstoord zijn ogen open. "Dit is niet het moment om ermee te stoppen, het werd net gezellig." zei hij grinnikkend. Zuchtend stond ik op, "spijtig." zei ik en ik liep weg uit de frontlounge. "En trek iets aan!" riep ik nog voor ik naar beneden ging. Ik kwam beneden waar Natasha nog steeds 'rude boy' zat te zingen. Ze zat ook wat aan Tom te prutsen. Ik draaide met mijn ogen en ik zocht Ellie. Die zat zoals altijd gewoon te eten tussen Gustav en Georg, die twee hadden vast veel aan m'n oudste zus. Plots besefte ik dat wat ik daarnet met Bill aan het doen was, vreselijk sleterig was! Ik voelde me eigenlijk een hoer of zo... Maar ja, je moest er wat voorover hebben om te krijgen wat je wou. "Waar is Bill?" vroeg Tom terwijl Natasha haar terug op het eten richte. "Die heeft zeker prolemen om z'n t-shirt aan te doen ofzo. Niet moeilijk ook, als ik niet weggelopen was had hij me besprongen als één of ander wild beest." overdreef ik, maar iedereen staarde me aan. "Wat hebben die meisjes toch vandaag, hebben jullie iets verkeerds gegeten?" vroeg Tom, "Jullie zitten de hele tijd aan ons lichaam te prutsen, volgens mij hebben jullie last van jullie hormonen." zei Tom, maar het zag er niet naar uit dat hij dat erg vond. "Ik ben geen hitsig beest zoals jij en je broer!" zei Natasha en ze liep naar de beddenkamer, ik volgde haar maar. "Jullie mogen blij zijn dat ze nog iets doen. Aan Ellie hebben we echt helemaal niks." hoorde ik Georg nog zeggen en daarna volgde Ellie ons ook.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.