Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Volgens mij was dit de eerste keer dat ik dronken was.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

26 jan 2011 - 16:56

454

0

273



Volgens mij was dit de eerste keer dat ik dronken was.

Ik deed het hangertje om m'n nek en nog geen seconde later vloog de duur open. Ellie kwam binnen en ze gedroeg zich alsof ze nog maar net een heel sixpack bier op gedronken had. "Alors on Dance!!" riep ze en ze begon een gek dansje te doen. Natasha kwam lachend binnen, maar ze werd meteen serieus toen ze zag dat ik weer onder de blauwe plekken zat. "Niet vragen." schudde ik m'n hoofd, ze knikte even, begrijpend dat ik hier liever niet over praatte. "Wat is er eigenlijk met Ellie?" vroeg ik en ik deed teken naar m'n andere zus die ondertussen op het bed gesprongen was en daar gezellig door danste. "Ik heb geen idee, gebrek aan aandacht?" riep Natasha boven Ellie's gezang uit. Ik haalde m'n schouders op. Dat was wel een optie. De aandacht die Natasha en ik van Bill en Tom teveel kregen, kreeg zij te weinig van Gustav en Georg. Ik kreeg plots een geweldig ideetje. "Laten we een feestje doen, de jongens zijn weg en we hebben de hele tourbus voor ons alleen." ik had echt nood aan wat ontspanning. "Geweldig idee!" riep Ellie meteen die blijkbaar meegeluisterd had. "Ik bel voor pizza!" riep Natasha en ze verliet snel de kamer. Doordat ze dat gezegd had besefte ik dat ik best wel honger. Ik was ook verschrikkelijk mager geworden. Ellie die ondertussen al 'Hot n cold' van 'Katy Perry' aan het zingen was, sprong van het bed en nam me bij m'n polsen -trouwens de enige plekken waar geen blauwe plekken zaten-. Ze trok me zingend en dansend mee naar de frontlounge. Ik kwam binnen en zag een bodyguard zitten die ons maar raar aan keek. "Pizza onderweg!" riep Natasha en ze kwam ook binnen. Snel zette ze de Tv aan op een zender met veel dansmuziek. Ik had me lang niet meer zo goed geamuseerd..., maar al die tijd was het alsof er iets miste...

Uitgeput liet ik me in de zetel vallen, overal lagen lege bierflesjes en Pizza-dozen. Volgens mij was dit de eerste keer dat ik dronken was. "Ik ben Tom..." riep Natasha plots en ze zwaaide met haar armen waardoor haar flesje bier leegegooid werd over mij en Ellie. "En ik loop als een zak aardappelen." vervolgde ze en ze deed een akelig goede imitatie van de manier waarop Tom liep. "En ik ben Bill..." riep ik met ultra hoge stem en ik ging recht staan. "En ik loop altijd alsof ik een string aan heb." piepte ik en ik huppelde de frontlounge door. Ellie was ondertussen in slaap gevallen in de zetel. We dansten nog tot in de late uurtjes door en uiteindelijk vielen ook ik en Natasha inslaap in de zetel...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.