Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » The titanic.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

26 jan 2011 - 16:57

518

0

279



The titanic.

Kreunend opende ik m'n ogen, ik voelde meteen dat ik barstennde hoofdpijn had. Ik keek op de klok aan de muur om te weten hoe laat het was... 3 uur 's nachts. Ik hoorde stemmen beneden in de tourbus, de jongens kwamen dus net terug van het concert. Plots had ik het gevoel alsof ik moest kotsen en het bleef niet alleen bij het gevoel. Ik stond snel op en ik liep richting badkamer. Op de gang kwam ik Tom tegen maar ik duwde hem brut aan de kant, ik nam zelf de tijd niet om de deur van de badkamer opslot te doen. Ik boog snel over de WC en het kwam er allemaal uit. Ik bleef maar kotsen tot er helemaal niks meer uit kon komen. Ik ging met m'n rug tegen de muur zitten en ik hoorde hoe er iemand binnen kwam. Ik keek met moeite op en zag Bill daar staan. "Je ziet er niet uit." zei hij grinnikkend en hij hurkte voor me neer. "Ik voel me ook zo." kreunde ik en ik sloot m'n ogen. Ik voelde hoe Bill z'n koude hand op mijn wang legde en met veel moeite hief hij me in zijn armen. Na een tijdje deed ik m'n ogen weer open en ik zag dat hij me naar de beddenkamer droeg. voorzichtig legde hij me op z'n bed. "Ik kom zo terug." fluisterde hij en hij gaf me nog een kusje op m'n wang.

De dag erna had ik de hele dag in bed gelegen. Bill moest toch naar één of ander interview gaan dus moest ik niks met hem doen. Ondertussen was het alweer avond en ik voelde me al een stuk beter. "Nooit meer drink ik iets met alcohol in!" zei ik terwijl Bill zich uitkleede. Ik hoorde hem lachen en ik voelde hoe hij bij me op bed kwam zitten. "Hoe zie ik eruit?" vroeg hij serieus. "Hetzelfde of anders, zwarte boxer." zuchtte ik met m'n ogen toe. Ik had de hele dag geslapen en toch was ik alweer moe. Plots viel er mij iets in, "Oh, hier." zei ik en ik deed het kruisvomige hangertje van rond m'n nek. Ik legde het in z'n hand. "Nee, je mag het hebben." zei en hij wou het terug geven aan me. "Houd het nou maar gewoon Bill." Even keek hij me bedenkelijk aan maar dan legde hij het toch op het houten boordje boven z'n bed. "Zullen we een film kijken?" vroeg hij plots. "Ja, iets met heel veel bloed." zei enthousiast. Ik zag dat Bill een beetje teleurgesteld keek. "Ik had eerder gehoopt op iets romantisch." en hij en hij keek me smekend aan. "Bill dat is niet eerlijk, kijk me niet zo aan." klaagde ik. Ik kon er echt niet tegen als hij zo keek. Even verscheen er een grijns op z'n gezicht maar dan ging hij me weer smekend aan kijken. "Oké dan..., heb je de Titanic?" vroeg ik zuchtend. Bill knikte enthousiast en hij legde hem meteen op. We kropen onder de dekens en ik liet m'n hoofd op Bill's schouder rusten...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.