Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Condoom?

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

26 jan 2011 - 17:01

424

0

230



Condoom?

Ik wist waarom Bill persee een romantische film wou, hij wou dat ik hem zou kussen bij het meest romantisch gedeelte zoals de meeste meisjes dat doen als ze verliefd zijn op de jongen die met hun mee kijkt. Hij was één ding vergeten... Ik was niet verliefd op hem. De hele film zat hij zenuwachtig te zijn, tot ik z'n gezicht in m'n handen had genomen en hem verteld had dat hij moest relaxen. Daarna kwam hij een beetje tot rust. De aftiteling kwam na een lange film op het scherm en ik hoorde Bill teleurgesteld zuchten. "Bill als je wil dat ik je kus zul je wel wat meer moeten doen dan alleen een romantsiche film opleggen." Bill keek me aan met zo'n blik van: 'Ik heb geen idee waarover je het hebt', maar ik wist wel dat hij deed alsof. Plots zuchtte hij en verzachtte z'n gezichtsuitdrukking. "Is het zo duidelijk dat dat mijn bedoeling was?" vroeg hij somber. Ik kon een lachje niet onderdrukken terwijl ik knikte. "Lach je me uit?" zei hij uitdagend. Ik knikte alleen maar. "Bill, nee." zei ik toen ik de grijns op z'n gezicht zag. Grijnzend knikte hij van ja en ik zag hem al naar me toe leunen. Ik begon meisjesachtig te gillen terwijl ik wou weglopen, maar hij greep me beet langs achter beet waardoor ik voorover op m'n buik met Bill bovenop me. Ik was niet eens uit bed gekomen, hij had goede reflexen. "Auhw!" kreunde ik toen de pijn die ik had langzaam tot me door drong. Bill hoorde het en snel ging hij van me af. Ik zette me ook weer recht en ik deftigde m'n kleren een beetje. Er viel een ongemakkelijke stilte... "Ik haal meteen een condoom!" zei Bill plots enthousiast. Mijn mond viel open van verbazing "Condoom?" vroeg ik ongelovig. "Jij denkt dat ik seks met je wil?" vroeg ik ongelovig en ik kon een giechel niet onderdrukken. "Jongens." zuchtte ik en ik draaide met m'n ogen. Bill keek beschaamd weg, "Ik dacht echt dat je het wou. Waarom liep je anders zo speels weg?" zei hij somber. Ik haalde mijn schouders op, "Omdat jij me wou kussen." Plots verscheen er een grijns op z'n gezicht en nog geen seconde later keek hij me smekend aan. "Niet weer." kreunde ik. "Bill, deze keer gaat het niet lukken, dit is wel iets anders dan een filmgenre." zei ik en hij keek weer normaal. Hij hief z'n schouders op, "Het was het proberen waard." fluisterde hij toch licht teleurgesteld...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.