Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Saphire Sun on tour (CB) » 6 Saphire Sun on tour (CB)

Saphire Sun on tour (CB)

1 april 2010 - 20:58

469

0

237



6 Saphire Sun on tour (CB)

deel 6 en het begin van een heel nieuw verhaal xoxo Debby

*Debby POV*

Lief dagboek
ok vandaag was echt een rare dag eerst krijgen we een raar telefoontje dat we in het voorprogramma van een beroemde band gaan spelen maar ze willen niet zeggen welke en nu moeten we morgen naar Universal Music komen als goed is en dan krijgen we te horen wanneer de tour is en met wie als goed is ook best wel vaag dus verder gaat echt alles goed met mij en de rest van de band zoals gewoonlijk waren we nogal druk en zijn we maar gaan oefenen om wat rustiger te worden maar dat gaat ook lekker als je een telefoontje heb gekregen dat je gaat toeren met een band van Universal Music want die bands daar zijn juist super goed.
meer heb ik niet echt te zeggen en ik ga zowiezo stoppen met schrijven want we gaan met zijn alle eten nouja eten eerder zoals gewoonlijk patat of pizza niet dat het niet lekker is maar ik wil gewoon weer eens iets anders dan die zooi

XXX Debby


,,Debby kom je nou nog of hoe zit dat"hoor ik Veronique of ook wel Vero naar boven roepen.
,,jaja ik kom al rustig was ff bezig sorry"roep ik terug en ren naar beneden waar iedereen al een de bar zit met hun pizza voor hun neus allemaal op mij te wachten ik weet niet wat het is met hun maar ze eten nooit als ik er niet bij zit ze gaan pas eten als ik ook aan tafel zit en het eerste hapje heb genomen dan gaan hun pas eten of als ik zeg dat ze niet op mij hoeven te wachten eigenlijk best wel leuk maar waarom geen idee wacht ik ga ze gewoon ff pesten zoveel honger heb ik nog niet dus dat kan wel.
,,hey meiden wow dat ziet er lekker uit zeg"zeg ik en ga zitten en iedereen zit me echt aan te gapen van wanneer neem je nou een hap maar ik laat ze nog ff wachten na een kwartier vraagt Daphne iets ,,Debby wanneer beginnen we nou"
,,ow wachten jullie op mij"vraag ik nep verrast.
,,duh dat doen we toch altijd is een ritueel"zeg Vero.
,,weet ik maar wou jullie gewoon ff plagen maar voortaan hoeven jullie niet op mij te wachten of ik doe dit nog een keer maar dan langer hoor"zeg ik en steek mijn tong naar ze uit.
ik neem een hap van mijn Pizza en de rest volgt na het eten kijken we nog ff een film en gaan daarna slapen want morgen moeten we er vroeg uit omdat we naar Universal Music moeten om 11:00 uur s'ochtens bleh moet ik weer zo vroeg mijn bed uit maar het is voor een goed doel want als alles goed gaat gaan we gewoon op tour met een beroemde band.

hope you liked it please leave a message

xoxo Debby


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.