Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Saphire Sun on tour (CB) » 8 Saphire Sun on tour (CB)

Saphire Sun on tour (CB)

1 april 2010 - 21:01

468

0

249



8 Saphire Sun on tour (CB)

hey hey deel 8 hope you like xxx Debby

*Debby POV*

als de meiden binnen zijn gestormd staan ze stokstijf stil.
,,ja meiden ik weet wie ze zijn maar ga please gewoon normaal zitten en doe gewoon zoals je normaal ook doet please"smeek ik de meiden.
okokokok"klinkt het uit 4 monden tegelijk en ze gaan gewoon normaal op de bank zitten alsof er niets aan de hand is maar van binnen zijn ze zo nerveus als de ik weet niet wat.
,,nou meiden stel jullie ff voor zou ik zeggen en als jullie dat gedaan hebben doen de jongens dat ook toch "jongens"zegt Joost.
,,oki nou ik ben Debby"zeg ik.
,,ik ben Esther"zegt Esther(klinkt zo raar ik ben Esther zegt Esther vind ik wel lol sorry ben een beetje melig)
,,nou ik ben Elise"zegt Elise ik zie Yu en beetje naar der borsten kijken en tik Vero aan en die moet meteen lachen.
,,valt er te lachen dames"vraagt Yu.
,,nou jij"zeg ik.
,,zal wel"zegt Yu en haalt zijn schouders op.
,,nou ik ben Veronigue maar noem me maar Vero is makkelijker en leuker"zegt vero en vanuit mijn ooghoeken zie ik Shin stiekem naar der kijken.
,,en ik ben Daphne"zegt Daphne als het even stil is.
,,nou ik ben Strify maar dat wisten jullie denk ik al"zegt Strify een beetje arrogant Yu vind dat blijkbaar ook en die geeft Strify een tik tegen zijn hoofd die verontwaardigd naar Yu kijkt en die schud zijn hoofd van niet zo arrogant doen.
,,ik ben Romeo"zegt Romeo en lacht vriendelijk naar ons.
,,en ik ben Yu"zegt Yu en lacht ook ff.
,,ik ben Shin"zegt Shin verlegen.
,,en ik ben Kiro"zegt Kiro hyper en hij stuitert nog net niet van de bank af.
,,ok nu jullie zezelf voor hebben gesteld kunnen we nu over echte zaken gaan praten en Kiro stuiter niet zo"zegt Joost.
,,ok ok sorry hoor ben gewoon hyper kan ik het wat helpen"zegt kiro en kijkt een beetje beledigd naar Joost.
en weer heb ik eens geen zin om zo'n lul verhaal over die toer te gaan lullen want heb nog steeds niet veel inspi sorry.

het is nu avond en Joost is weggegaan de jongens zitten hier nogsteeds en het is best wel gezellig ok we hebben wel wat drank op en het is te merken dat kiro en Shin niet zo goed tegen drank kunnen Shin wou na zijn eerste glas al geen alcohol meer en Kiro neemt nu ook niks meer en is meteen over gegaan op water zodat hij geen kater zou krijgen terwijl Yu en Romeo gewoon nog door lurken aan de bier en becardi ook de andere meiden doen er lekker aan mee ik niet zo ik heb maar 1 becardi genomen en Strify heeft nog geen ene keer de alcohol aangeraakt.
ben benieuwd hoe die naar huis gaan komen met die 2 droklappen en oow die meiden hebben morgen een gigantische kater en zullen morgen denk ik niet te genieten zijn.


xoxox Debby reactions bitte


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.