Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Saphire Sun on tour (CB) » 9 Saphire Sun on tour (CB)

Saphire Sun on tour (CB)

1 april 2010 - 21:01

535

2

223



9 Saphire Sun on tour (CB)

hey deel 9 nog 1 en dan hebben we 10 xxx Debby

*Debby POV*

het is nu de volgende ochtend en de jongens zijn maar blijven slapen ik wil me omdraaien maar merk dat dat niet kan ook zie ik dat er een arm om me heen ligt ow SHIT what is happening ik kijk naar achter en zie Kiro heel lief slapen view het is Kiro maar die achter me ligt en niet Yu of Romeo of 1 van de andere.
,,heey Kiro ben je wakker"vraag ik zachtjes aan Kiro die een beetje zachtjes kreunt.
,,Kiro ben je nou wakker of niet"vraag ik en Kiro kreunt weer.
,,ja dus"zeg ik en ga ff door kiro's haar heen met mijn hand.
,,niet doehoen ik wil slapen"zegt Kiro en haalt mijn hand weg.
,,maar Kiro het is al euhm wacht ff kijken 11 uur s'middagszeg ik.
,,nou en ik wil slapen"zegt Kiro en draait zich om.
,,wat jij wil"zeg ik en ga uit bed.

*Vero POV*

ik wordt wakker met een beetje hoofdpijn ik denk dat ik toch iets teveel heb gedronken gisteren ik graai me om en kijk recht in het gezicht van Shin OMG wat is er gister gebeurd????O.o
,,Shin wordt tis wakker"zeg ik en schud Shin wakker.
,,he wat wat is er"vraagt Shin verbaasd.
,,wat doe je bij mij in bed"vraag ik geschrokken.
,,slapen meer niet echt niet"zegt Shin.
,ok ok ik geloof je echt waar doe maar rustig hoor"zeg ik en lach naar hem.
,,ok sorry"zegt Shin en kijkt blosend weg awh hoe cute.
,,je bent sgattig als je bloosd"flap ik er in ene keer uit geschroken sla ik mijn handen voor mijn mond en loop rood aan.
,,jij ook"zegt Shin en haalt zijn handen voor mijn mond weg en drukt er een zacht kusje op.
als hij mijn lippen los laat kijken we bijde naar de ozo interesante vloer.
,,sorry"zegt Shin zachtjes.
,,voor wat"vraag ik verbaasd.
,,nou dat ik je zoende"zegt Shin.
,,kom op het was maar een klein kusje das echt niet zo erg hoor"zeg ik en geef Shin een kusje op zijn wang.
,,zie je niks ergs aan"zeg ik der dan nog achter aan.
,,waarom deed je dat nou"vraagt Shin verbaasd.
,,dat deed ik omdat ik je leuk vind"zeg ik en geef Shin nog een kus op zijn wang maar hij draait zijn hoofd waardoor die kus op zijn mond terecht komt.
,,ja gaat toch niet weer sorry zeggen he"vraag ik als ik mijn lippen van de zijne afhaal.
,,nee maar wel dit"zegt Shin en zoent me weer op mijn mond ik zoen gewillg terug Shin duwt me zachtjes op bed en gaat boven me hangen zonder dat onze lippen zich van elkaar scheiden na een paar minuten voel ik zijn tong over mijn lippen heen gaan gewillig open ik mijn mond en laat zijn tong naar binnen glijden waar onze tongen en gevecht met elkaar aangaan.
,,wow dat was wauw"zeg ik en ga tegen Shin aan liggen.
,,ja zeg dat wel ja idd wauw"zegt Shin en geeft me nog een klein kusje.

hey mensuh zo heb ik inspi en zo weer niet maarja hope you like and leave a message and let me know what you think about this:

HUMAN
Sometimes you have tears in your heart.
And then you have to begin with a brand new start.
Tears are flowing in this crazy life.
You look up in the mirror and then you realize.

I realize,
I'm a "Human" with Heart and Soul.


xxx debby comment please


Reacties:


shania13
shania13 zei op 10 dec 2012 - 13:47:
leuk verhaal..
mag ik een melding??

xxx


dms136
dms136 zei op 15 april 2010 - 17:32:
heey
leuk verhaal ga door

hahaha
effe een vraagje het laatste stukje tekst
is dat een songtekst ?

xxxx