Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Ik zat aan iets anders te denken.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

26 jan 2011 - 19:37

1312

0

258



Ik zat aan iets anders te denken.

Toen viel er een gespannen stilte in de kamer. Beneden hoorde ik de tv spelen, de anderen keken 'Idool'. Ik herkende het aan het bekende beginmuziekje. "Bill, ik ben in geen dagen in bad geweest." zei ik snel. Ik kon maar beter maken dat ik hier weg kwam want ik had het gevoel dat hij iets van plan was. "Bill, mag ik alsjeblieft in bad?" vroeg ik lief en ik legde m'n hand op z'n bovenbeen om hem te overhalen. Ik wist niet wat ik deed, maar ik zag dat Bill er meteen geil werd. Misschien niet zo'n goede zet... Ik zuchtte kreunend omdat ik niet wist wat ik met hem moest aan vangen, maar dat maakte het blijkbaar alleen maar erger. Ik zag dat Bill een erectie kreeg en ik wou voor m'n eigen veiligheid wat afstand nemen. Dat liet Bill niet toe zoals verwacht... Hij ging op z'n knieën zitten in het bed en hij dwong me hetzelfde te doen. Ik voelde hoe hij me dichter tegen zich aan trok en z'n hand gleed langs m'n rug naar beneden. Er liepen rillingen over m'n rug, 'hier gaan we weer', klonk het stilletjes in m'n hoofd. "Je mag in bad van mij, maar daar moet wel iets tegenover staan." fluisterde hij geil in m'n oor en hij liet z'n hand op m'n kont rusten. "Zeg nu niet dat ik weer uit de kleren moet, hé." zei ik luchtig in de hoop Bill op andere gedachten te brengen. "Dat mag, maar zat aan iets anders te denken." zei hij sluw. Meteen werd ik stil, niet in staat wat te zeggen kroop ik bang een beetje naar achteren. "Alsjeblieft Bill... geen seks." piepte ik bij de gedachte aan de vorige keer. Ik wist ook nog dat ik hier eens gelegen had, twijfelend of ik seks met hem zou hebben, maar nu. Als het puntje bij paaltje kwam, hing ik mezelf nog liever op dan ook nog maar één keer dat ding van Bill in me te voelen. "Wie zegt dat ik het over seks had, schattie." Nietbegrijpend keek ik hem aan, waar wou hij dan heen? "Schattie, gebruik je mooie lipjes." zei bill terwijl hij me al verlekkerd aan keek. "Ieuw nee." piepte ik toen ik besefte wat hij bedoelde. Ik wou er weer vandoor gaan maar Bill nam me hardhandig vast "Het is dat of seks, aan jou de keuze." zei hij gemeend. Ik liet mijn hoofd zakken, "Maar hoe?" vroeg ik stilletjes. Ik was 16 jaar en had zoiets nog nooit gedaan... Bill reageerde niet op mijn vraag, maar leidde er enkel uit af dat ik ermee akkoord ging. Tevreden deed bill zijn zwarte boxershort al uit. Vies keek ik naar zijn kleine Billy dat al rechtop stond. "Maar hoe?" vroeg ik nu iets luider om erop te wijzen dat ik het echt niet wist. Bill keek me even twijfelend aan, "Ik help je wel." zuchtte hij dan toch uiteindelijk. Ik sloot kreunend m'n ogen en ik wachtte op instructies. Er kwam niks... Ik voelde alleen maar hoe Bill mijn gezicht voorzichtig in z'n handen nam en hij deed me voorover buigen. Ik voelde meteen iets tegen mijn mond duwen en het sijpelde langzaam door in m'n hoofd wat het precies was. Instinktief deinsde ik wat terug, maar Bill hield me voorzichtig tegen. "Shht." fluisterde hij lief en hij streelde door m'n haren om me wat meer gerust te stellen. Nou, echt veel helpen deed het eigenlijk niet want ik zat daar mooi met dat ding tegen m'n mond. "Open." fluisterde hij met een trillende stem van geilheid. Bang schudde ik mijn hoofd, ik wou dit niet! "Schattie... shhht." sprak hij me moed in en hij streelde weer door m'n haren. Langzaam opende ik dan toch mijn mond een beetje en meteen voelde ik hoe Bill zijn kleine vriend een stuk naar voren wou duwen... mijn mond in. Ik kneep mijn ogen stijf dicht en ik begon bang te piepen. "Shht, Emma." fluisterde Bill lief. Ik keek vragend naar boven en hij knikte me bemoedigend toe. Zuchtend deed ik mijn mond weer wat meer open en Bill duwde zijn kleine vriend weer ietsje verder. "Nou beweeg je een beetje." zei hij en zijn stem trilde nog meer als daarvoor. Die jongen was nu al bloedgeil en dat maakte me doodsbang! Langzaam bewoog ik op en neer en ik hoorde bill kreunen van genot, "Ga sneller, ietsje sneller schat." God, hoe vuil was dit! Bill herhaalde het nog eens met iets strengere stem dus gehoorzaam deed ik wat hij zei. "Meer je tong gebruiken schatje... Hhhmmmm." kreunde hij na een tijdje en ik hield even op met bewegen. Ik ademde even diep in en uit waarna ik voorzichtig even mijn tong over Bill z'n eikel liet glijden. Bill kreunde het uit en ik keek even nieuwsgierig naar zijn gezicht. Hij zat met z'n ogen dicht en zijn mond hing een beetje schuin open. Het zweet parelde op z'n voorhoofd en ik zag hoe hij even op z'n onderlip beet toen ik weer met m'n tong langs het topje van z'n kleine Billy gleed. Hoe kon hij ingodsnaam genieten van zulke walgelijk dingen?! Ik kreeg plots het gevoel dat ik moest kotsen van de bittere smaak dus ging ik maar weer op een neer met m'n mond en liet ik mijn tong even rusten. Toen Bill luider begon te kreunen, ging ik maar weer wat sneller in de hoop dat het dan ook sneller gedaan zou zijn. "Emma, niet TE snel schattie." kreeg hij nog met moeite over z'n lippen. Damn, hij had door dat ik er snel vanaf wou zijn... Ondanks zijn waarschuwing negeerde ik Bill in z'n wankele staat en ik deed gewoon even snel door. "Emma!" zei Bill dreigend, even alle geilheid verdwenen uit zijn stem en ogen. Ik werd meteen bang voor de straf die waarschijnlijk zou volgen en ik vertraagde weer een beetje. Meteen genoot Bill weer in volle teugen en hij liktte geil aan z'n onderlip. Hij kreunde onophoudelijk en ik piepte bangetjes, niet zo goed wetend wat er nog allemaal zou volgen. "Emma, shht. Je doet't perfeeeeeeect." kreunde hij er even tussendoor en nu hij toch de smaak te pakken had, rolde mijn naam steeds vaker over zijn lippen. Ik voelde hoe Bill's lichaam op een gegeven moment helemaal opspande en zijn stem sloeg steeds vaker over. Zijn 'Aaahs' en 'Emmaaa's' gingen steeds luider en ik voelde hoe hij zich wat rechter zette. Hij was zich vast en zeker aan het klaar maken voor z'n orgasme... "Bill!" piepte ik bang en ik raakte mezelf helemaal kwijt op dat moment. Plots kon ik niks meer doen en daar zat ik, bewegingsloos met Bill z'n kleine vriendje nog steeds in m'n mond. Een hele tijd was het muisstil in de kamer... "Emma..." klonk het na een tijdje dan toch nieuwsgierig. Ik piepte als teken dat ik nog in leven was. "Schattie, zou je even verder kunnen doen?" vroeg Bill lief en hij streelde weer bemoedigend door m'n haren. Ik ademde diep in en ik hield mijn adem in. Voor een laatste keer... Kort daarna voelde ik hoe Bill z'n lichaam helemaal begon te trillen. Hij schreeuwde mijn naam... keer op keer. Ik werd er doodsbang van! Hij kwam klaar... "Ieuw, gatver. Bill?!" piepte ik bang toen ik een vieze smaak in m'n mond proefde. Ik wist niet hoe hij het deed, maar meteen vrijwel raapte Bill zijn zelfbeheersing weer bij elkaar. Voor ik helemaal kon doordraaien lagen zijn armen al om me heen en hield hij al een doekje onder m'n mond. Ik spuugde het sperma snel in het doekje en ik keek er vies naar. Bill grijnsde alleen maar "Ga nu maar in bad schatje." Hij drukte nog een keer zijn lippen op de mijne en ik liep zonder nog een woord te zeggen de kamer uit.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.