Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Met Bill in bad.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

28 jan 2011 - 18:19

343

0

257



Met Bill in bad.

Met een vies gezicht kwam ik de badkamer binnen waar ik m'n zussen zag staan, "Oh, hoi" zei ik afwezig. "Waarom zo'n vies gezicht?" wou Natasha meteen weten. Ik haalde m'n schouders op, wou er niet over praten. Ik poetste grondig m'n tanden en ik zag dat m'n zussen me bezorgd aan keken. "Gaan jullie weg alsjeblieft?" zei ik met een neutrale stem terwijl ik het bad liet vol lopen. "Oh" zeiden ze beide een beetje gekwetst, maar geen van beiden deed aanstalten om weg te gaan. "Alles oké?" vroeg Natasha toen ze het niet meer kon houden. "Oh, alsjeblieft, Geen commentaar." teleurgesteld, maar begrijpelijk knikte Natasha. Ik deed m'n kleren uit en ik ging in het bad zitten. Ik had er heel veel badschuim in gedaan, daar had ik echt wel nood aan! Het was nu muisstil in de badkamer op het stille bewegen van het water na. Natasha en Ellie stonden daar ook maar te luisteren naar de stilte... Plots kwam Bill binnen gelopen. "Ik ben weg." zeiden Natasha en Ellie meteen in koor. Ik riep nog dat ze moesent blijven, maar het enige antwoord dat ik kreeg was "Als Bill naakt gaat, dan ben ik weg!" en toen hoorden we ze beiden naar beneden gaan. Ik draaide met m'n ogen en ik kon een lachje niet onderdrukken. "Mag ik erbij?" vroeg Bill gemeend. "Waarom niet... je hebt me toch al naakt gezien en als ik 'nee' zeg luister je vast toch niet." zei ik een beetje kwaad en ik blies wat schuim in z'n richting. Bill keek me even bedenkelijk aan, maar nog geen seconde later begon hij zich al uit te kleden. Hij ging tegenover me zitten en hij keek me afwachtend aan. "Wat wil je dat ik doe?" vroeg ik na een tijdje serieus. "Ik weet niet, schreeuwen..., weg lopen. Je hebt me daarnet ten slotte..." Ik haalde m'n schouders op nog voor hij z'n zin kon af maken. Er verscheen een lachje op Bill's gezicht. "Haal je niks in je hoofd makker." snakte ik er nog achteraan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.