Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Masion Girls (CB) » 6 Masion Girls (CB)

Masion Girls (CB)

2 april 2010 - 12:50

193

0

207



6 Masion Girls (CB)

deel 6 alweer nog 4 een dan 10 xxx Debby

*Debby POV*

ok vandaag is het DE DAG de dag dat we meegaan doen aan een zangwedstrijd als zanggroep.
en met we bedoel ik Esther, Elise, Ilse, Daphne en ik w noemen ons zelf The Masion Girls hoe we der op kwamen geen idee eigenlijk het klonk wel leuk.
,,Heeey Deb vandaag is het zover ben je niet verschrikkelijk nerveus"plaagt mijn oudere broer mij nouja ouder hij is maar 1 dag ouder hoe dat komt ik ben geadopteerd snap je en precies 1 dag na hem geboren echt vreselijk.
,,nee hoor ben niet nerveus hoe kom je daar nou bij"zeg ik rustig.
,,nou het wordt live uitgezonden en moet je nagaan hoeveel mensen er gaan kijken naar jullie"zegt hij.
ok ja nu ben ik dus wel nerveus maar dat laat ik hem dus mooi niet merken.
,,ja zal wel joh maakt niet uit mij krijg je dus echt niet nerveus" zeg ik vast besloten maar eigenlijk ben ik nu juist bloednerveus nouja maar wachten op de andere meiden en dan gaan we zolang ze maar niet te laat komen.

hope you like and leave a message

ik weet hij is nog niet zo lang maar daar komt echt verandering in

xxx Debby


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.