Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Masion Girls (CB) » 7 Masion Girls (CB)

Masion Girls (CB)

2 april 2010 - 12:51

477

0

216



7 Masion Girls (CB)

nog 3 delen xxx Debby

*Debby POV*

na een tijdje gewacht te hebben gaat de bel en loop ik meteen naar de deur en ja hoor daar staan ze alle 4 Esther, Elise, Ilse en Daphne allemaal klaar om te vertrekken.
,,het meid alles chill hier"zegt Elise.
,,ja hoor prima en met jullie"vraag ik.
ja ook prima maar gaan we dan dan zijn we ook nog een beetje optijd he"zegt Daphne.
ja is goed"zeg ik en doe mijn jas en aan en dan gaan we lopend naar het consert gebouw waar de wedstrijd plaats gaat vinden.
na 20 minuten zijn we der en lopen naar binnen na dat we onze naam hebben opgegeven worden we naar de kleedkamers gebracht om ons om te kleden en onze make-up te doen als we daar binnen komen zien we echt allemaal van die roze zuurstokken, huppelkutjes en van die andere popie jopie mensen echt vreselijk.
,,OMFG zijn we is zuurstoktopia beland ofsow"zegt Esther net iets te hard want er komt gelijk een zuurstok aan gelopen met een paar van haar vriendinnen.
hebben jullie nog nooit naar jezelf gekeken ofsow stelletje emo's"zeg Miss Zuurstok.
,,ja iedere dag eigenlijk wel ja hoezo"
zegt Ilse dan een beetje boos tegen der.
,,euhm nee niks hoor euhm hoop dat jullie het goed doen"zegt ze dan en loopt weg.
,,waar had die ineens last van"vraag ik onbegrijpend.
,,geen idee maar kom we gaan ons omkleden"
zegt Elise.
en we gaan ons omkleden dan is het nog een uurtje wachten totdat het begint de show duurt iets van 8 weken en dan is het al afgelopen want er komen niet echt veel mensen op af alleen begrijp ik nog steeds niet wat al die huppelkutjes hier komen doen wacht ik vraag het gewoon aan 1 van die wijven.
hey euhm meisje waarom doen jullie nouja zuurstokken hier eigenlijk aan mee"vraag ik.
,,euhm euhm nou we willen gewoon graag met die band mee toeren door Amerika"zegt ze.
,,maar welke band is het dan dat jullie hier allemaal zo hyper zijn"vraag ik.
nou ik heb gehoord dat Cinema Bizarre die band is waar we mee gaan toeren dan"zegt ze.
,,ok bedankt"zeg ik en loop weg.
,,wat dee jij nou weer bij die zuurstok"vraagt Daphne.
,,vragen wat ze hier kwamen doen en toen zeiden ze dat ze hier kwamen alleen voor die band en die band blijkt dus Cinema Bizarre te zijn"zeg ik aan 1 stuk door.
,,echt"vragen ze ongelovig.
,,ja echt anders zouden die zuurstokken hier toch niet zijn maar ik weet het niet zeker want ze hebben het gehoord en misschien is het helemaal wel niet zo"zeg ik.
,,ja das waar het kan ook niet waar zijn"zegt Esther.
ok het is nu nog een half uur wachten voordat we op mogen en dan zijn wij pas iets van nummer 16 van de 20 groepen die er aan meedoen toch best wel super veel maar het duurt iets van 8 weken dus iedere week vallen er ook best wel veel af denk ik.


hope you like
please leave a message
xoxo Debby


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.