Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Masion Girls (CB) » 8 Masion Girls (CB)

Masion Girls (CB)

2 april 2010 - 12:52

479

0

223



8 Masion Girls (CB)

deel 8 nog 2 deeltjes xxx Debby

ok nummer 14 is nu bezig en tot nu toe is het echt helemaal niks dan kattengejank echt vreselijk ookal waren er wel een paar die wel goed konden zingen maar dat was het dan ook gewoon alleen zingen niet dansen ofsow of instrumenten wij werken wel met instrumenten we hebben basgitaar, electrische gitaar,drum en keyboard en soms dansen we er ook nog een beetje bij niet dat ik nou zo'n groot ego heb maar dat zijn gewoon de verschillen tussen ons en die zuurstokken ow nummer 15 wordt nu op geroepen en daarna zijn wij maar zoals het er nu naar uitziet gaat dat nog wel ff duren want ze krijgt gewoon niks uit der strot.
,,ok wanneer begint ze nou eens want ze staat daar nu nog te stamelen"zegt Esther geirriteerd.
,,geen idee maar zo te zien best wel lang"zegt Daphne.
hehe ze heeft alles er nu uit gekregen en is bijn klaar met zingen en daarna zijn wij de aderaline giert door mijn lijf en kan nie wachten om op te gaan boeit mij nou hoeveel mensen er gaan kijken ik ga der gewoon voor en de andere meiden ook alles staat al klaar onze instrumenten enzo en we worden om geroepen.
,,damens en heren hier zijn ze dan onze nummer 16 en ook gelijk onze laatste vanwege problemen met onze laatste 4 groepen The Masion Girls"roept de precentator.
OMG we zijn als laatste dit moet gewoon goed gaan.
we lopen op en we horen echt een oorverdofend gescreeuw als ik kijk waar het vandaan komt zie ik net een gestalte de deur uitglippen.
,,ok dus jullie zijn The Masion Girls waarom hebben jullie voor die naam gekozen"vraagt 1 van de jury leden die me ergens vaag bekend voor komt maar het zal wel.
,,nou euhm we vonden het wel leuk klinken"zegt Ilse.
,,ok dus er zit geen betekenis achter ofzo"vraag de man weer en ik zie onder zijn bruine haar een stukje blond haar vandaan komen.
,,nee er zit helemaal geen betekenis achter"zeg ik.
,,ok wat gaan jullie voor ons spelen"vraagt hij.
,,we gaan een zelf gemaakt nummer spelen het heet Zusammen"zegt Elise. ik weet het nummer si eigenlijk van lafee maar vind het gewoon een leuk nummer.
,,ok begin maar"zegt hij en we beginnen met spelen na dat het nummer klaar is krijgen we nog wat opmerkingen van de jury die eigenlijk helemaal niet zo krities waren zoals bij die anderen en nu moeten we ff wachten op de uitslag.
ok we staan daar nu met zijn alle op het podium alle 16 de groepen ze gaan nu bekent maken welke 10 groepen er door gaan naar de volgende ronde.
,,ok de volgende groepen die door zijn zijn KiStars, Jameli, Vanessa&Britt, Djulai, The It Girls, Vanna, Romy&Kim, DieLaila, VStar en als laatse hebben we..............


haha gemeen ben ik he wie gaat er nou door jullie kunnen kiezen:
GeeGee
KoKoSama
Bananas
The Masion Girls

ik weet het weten jullie het ook


xxx Debby please leave a message


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.