Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Just a JB love Story { Jonas brothers <33} » eight

Just a JB love Story { Jonas brothers <33}

8 april 2010 - 13:29

197

0

175



eight

"weet ik niet, al best lang..." Beschaamd keek ik naar de grond.

'Ik wil niet storen of zo, maar vanmiddag is het optreden.' Noël liet haar mes kletteren.
'WAAT?' gilde ze, waardoor een aatnal mensen omkeken. 'Had je dat niet wat eerder kunnen zeggen?' Ik grijnsde.
'Rustig joh, het ios maar een optreden!'


'MAAR een optreden, maar' begon ik.'het is HET optreden van de JONAS BROTHERS'gilde ik bijna. 'hier geven ze altijd de BESTE optreden, het is niet ZOMAAR een optreden'ik had het gevoel dat ik hysterisch werd.

'Wauw, rustig@'

DIE MIDDAG

Ik zat naast een ypere Noël in de trein.
'Zijn we er al?' vreog ze voor de 80ste keer aan Pete.



We reden een station binnen, nog een hierna. Ik keek op het bord, er stond: Train to Concert hall, 10 minutes. ik vroeg me af waar voor die 10 minuten voor stonden.'pete?'vroeg ik zacht, 'waar staat dat 10 minutes voor' Pete keek uit het raampje. '10 minuten vertraging'zei hij rustig. De aanvang was een kwartier voor het begon en als het begon mocht je niet meer naarbinnen. We hadden uitgerekent dat we 5 minuten hadden om binnen te komen. 'maar dan komen we te laat'gilde ik.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.