Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Masion Girls (CB) » 11 Masion Girls (CB)

Masion Girls (CB)

2 april 2010 - 12:56

664

0

249



11 Masion Girls (CB)

hey weer een nieuw deeltje en weer speciaal voor Ilse hope you like this part xoxo Debby

*Ilse POV*

dus Shin en ik zoenen totdat we ineens een hele harde plons in het water horen en dan een heleboel water over ons heen krijgen.
als ik kijk wie dat heeft gedaan zie ik dat het Romeo en Yu zijn die ons nat hebben gebombardeerd.
,,en bedankt Romeo en Yu"zegt Shin een beetje geirriteerd.
,,graag gedaan hoor Shinnie"zeggen ze in koor en komen naast ons zitten bij het zwembad.
,,wat waren jullie aan het doen"vraagt Daphne die er ook is bij komen zitten.
,,nou lieve schat deze 2 mensjes hier waren elkaar aan het opeten of iets wat daar op lijkt"zegt Romeo.
,,ow ok maar ik ga ff zonne ga je ook mee Romeo"vraagt Daphne en Romeo weet half hoe snel hij wel niet op moet staan.
wat heeft die"vragen Shin en ik lachend samen.
,,verliefdheid dat heeft tie maar hij durft het niet te zeggen tegen haar"zegt Yu en staat dan op om vervolgens op Elise aftelopen de andere zitten ook in de tuin een beetje aan het zonne.
,,zo waar waren wij"vraagt Shin zwoel in mijn oor.
,,euhm euhm ik weet het niet meer geef me is een hint"zeg ik en na dat ik dat gezegt heb zitten Shin's lippen alweer op die van mij.
,,ok nu weet ik het weer"zeg ik tussen het zoenen door en lik met mijn tong over zijn lippen gewillilg opent hij ze en onze tongen gaan weer een gevecht aan.
na een tijdje stoppen we de zoen en gaan lekker zonne Shin trekt me dicht tegen zich aan en fluisterd allemaal lieve dingetjes in mijn oor waar ik toch wel een beetje van moet blozen.
,,hey kleffe tortelduifjes gaan jullie ook mee naar binnen want we gaan eten"roept Debby die vlak naast ons staat.
,,ja is goed maar we hoeven niet doof hoor"zegt Shin.
,,nou sorry hoor maar ik had ff zin om te schreeuwen"zegt ze en loopt weg.
,,doet ze dat vaker"vraagt Shin en lachend knik ik ja.
,,ok nou kom we gaan eten"zegt Shin en pakt mijn hand vast samen lopen we hand in hand naar binnen.
,,OMG"hoor ik een zuurstok zeggen als Shin en ik hand in hand aan tafel gaan zitten.
,,Shin en Ilse handen boven tafel graag"zegt Strify op een vaderlijke manier.
,,ja papa"zegt Shin en terwijl hij mijn hand niet los laat legt hij ze op tafel.
,,zijn jullie aan elkaar vast gegroeid ofsow"zegt Kiro.
,,nee maar ik wil "mijn" vriendinnetje gewoon niet los laten"zegt Shin.
,,what the fuck die 2 kennen elkaar pas sinds gisteren en hebben nu al wat"hoor ik ZS1 zeggen (ZS =zuurstok).
,,ik wist wel dat die jongens allemaal van die viezerikken waren en dat ze gewoon ieder meisje nemen wat op hun pad komt"zegt ZS2.
,,Shin die meiden lopen allemaal dingen te zeggen over jullie en over ons"zeg ik zachtjes.
,,ja dat weet ik maar gewoon negeren het geeft niets en zolang wij de waarheid weten is er niks aan de hand ok"zegt Shin zachtjes en geeft met een zoen op mijn wang.
,,ze zijn wel heel gelukkig zo samen he"hoor ik Debby zachtjes tegen Kiro fluisteren.
,,ja ik heb Shin nog nooit zo gezien"zegt Kiro zacht terug.
,,niet smoezen aan tafel"zegt Strify streng tegen kiro en Debby.
,,ja papa Strify we zullen het niet meer doen"zeggen ze in koor en schieten daarna in de lach djeeses waar hebben ndie last van zeg.
na het eten gaan Shin en ik weer samen buiten liggen we hebben elkaar in gesmeerd en liggen nu en beetje te zoenen op de ligbedjes daar en geloof me die jongen kan goed zoenen zeg maarja aan alles moet een eind komen want het is alweer avond als Shin en ik naar binnen gaan we hebben echt heel de dag buiten gezeten gepraat,geknuffeld,gezoent en zo en we hebben ook de zonsondergang samen zitten kijken hij had ook gevraagt of ik vanavond bij hem wou slapen maar dat vond ik nog te vroeg om te doen ik kon hem pas 2 dagen en we hadden pas 1 dag iets samen ok we hebben gezoent maar dat doet iedereen wel als je verkering heb toch???
of niet

hope you liky en leave a message
xoxo Debby


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.