Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Masion Girls (CB) » 15 Masion Girls (CB)

Masion Girls (CB)

2 april 2010 - 13:01

368

0

228



15 Masion Girls (CB)

deel 15 alweer nog 5 en dan 20 xxx Debby

*Ilse POV*

ik heb vanacht bij Shin geslapen en het was dus toch niet zo erg want we hebben niet echt veel gedaan dus maar ik was er bang voor dat Shin meer van me zou verwachten als ik bij hem zou gaan slapen maar niet dus heb me hartstikke druk gemaakt om niks.

het is nu de volgende dag.
ik word wakker van iemand die door mijn haar streelt.
,,hey lieverd ik heb je toch niet wakker gemaakt of wel soms"vraagt Shin sgattig.
,,ja sgat dat heb je ja maar dat maakt niet uit want dan kan ik nu gewoon weer samen met je zijn"zeg ik en druk mijn lippen op die van Shin die me gewillig terug zoent de zoen verandert in een tong zoen en zo liggen we nog wel een tijdje.
,,zullen we naar beneden gaan of wil je nog zo blijven liggen"vraagt Shin.
,,euhm eigenlijk wil ik wel blijven liggen maar ja ik heb ook trek dus dan gaan we maar naar benden"zeg ik en druk mijn lippen nog ff snel op die van Shin.
als we beneden aankomen zitten alleen Strify en Esther aan tafel we gaan naast hun zitten en gaan eten.

de rest van de dag verloopt nogal zoepel we hebben geoefend in de studio hebben in de tuin gegeten hebben geoefend en daarna avond eten en nu lig ik samen met Shin een filmpje te kijken in zijn kamer we zijn gelukkig niet lastig gevallen door Kiro die was nogal hyper,Strify die telkens iets kwam vragen,Romeo die kwam vragen hoe Shin het volhoudt met iedere keer een meisje om hem heen,Yu hebben we geen last van gehad netzo als de andere meiden geen last van gehad gelukkig maar.
ik voel dat ik in slaap ga vallen maar ik wil nog niet ik wil nog ff bij Shin blijven.
,,sgatje ga nou maar slapen des te sneller is het weer morgen en zijn we ook weer samenzegt Shin en ik sluit mijn ogen ik dat Shin zijn lippen nog 1 keer op die van mij drukt en daarna val ik in een diepe slaap




sorry dat hij weer niet zo lang is maar heb nu niet zoveel inspi sorry sorry sorry hoop dat jullie het me vergeven

xxx Debby please leave an message


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.