Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Masion Girls (CB) » 17 Masion Girls(cb)

Masion Girls (CB)

2 april 2010 - 13:04

515

0

213



17 Masion Girls(cb)

heel mog 3 deeltjes xxx Debby

*Debby POV*

ok daar staan we dan te wachten voor de deur van de jongens ik hoor Jef een beetje roepen tegen de jongens ik wil net aankloppen of de deur gaat al open.
,,ha daar zijn jullie dus nou kom maar binnen"zegt Jef.
we lopen naar binnen en daar hebben we ff met Jef en de jongens gepraat alles is nu duidelijk voor Jef en hij vind het niet erg dat de jongens een relatie hebben nouja Romeo,Kiro en shin dan Yu en Strify nog niet maar ik denk dat het niet lang meer gaat duren voor hun ook een relatie hebben Esther en Elise zijn namelijk verliefd op hun Elise op Yu en Esther op Strify.

Het is nu een paar weken later en de show begint nu pas echt.

,,oke dames en heren hier is het dan het moment waar jullie op gewacht hebben the beginning of the show.zegt Jake te precantator.
alle 9 de groepen zijn geweest en nu zijn wij The Masion Girls aan de beurt.
we lopen het podium op en meteen komt er veel geschreeuw van uit de zaal.
,,hallo allemaal"roep ik in de micro weer komt er meteen veel geachreeuw.
,,ok we gaan een nieuw nummer spelen Good Doggie, No Bone"zegt Elise.
na ons nummer lopen we af en wachten we tot de punten zijn geteld.
,,ok de punten zijn geteld en we gaan nu bekend maken wie er door is en wie in de gavaren zone zitten"zegt Jake.
daar staan we dan allemaal vol spanning we hebben eigen lijk in die paar weken wel een goeie band opgebouwd met sommige groepen zoals Jameli,Vanessa&Britt Djulai en VStar hun zijn best wel aardig.
,,ok Jameli en Djulai willen jullie links gaan staan"vraagt Jake.
ben benieuwd wat voor een kant dat is.
,,Vanna,Romy & Kim en DieLaila willen jullie rechts gaan staan en KiStars en The Masion Girls willen jullie naar links"vraagt Jake we knikken en we gaan naar links toe.
,,Vanesse & Britt en Vstar willen jullie links gaan en The It Girls willen jullie rechts gaan"vraagt Jake dat doen ze.
,,oke welke kant is nou de gevaren kant nou ik hou jullie niet meer in spanning de gevaren kant is de rechter kant dus dat betekend dat Jameli,Djulai,Kistars,The Masion Girls,Vanessa & Britt en Vstar door zijn.roept Jake we beginnen met zijn alle te juigen en daarna lopen we af.
,,tja nu komt het er op neer jullie moeten nog een keertje zingen om je zelf te bewijzen uit eindelijk gaat er maar 1 van jullie door naar de volgende ronde"zegt Jake en zo gezegt zo gedaan ze gaan nog een nummer zingen.
,,ok mensen de jury heeft bepaald en de groep die door mag is Vanna"roept Jake hyper.
,,sorry voor jullie meiden maar jullie zijn helaas niet door"zegt Jake en zo eindingt de show en gaan we terug naar de villa.

in de villa aan gekomen kleden we ons om gaan nog wat kloten met de jongens en gaan dan slapen want we zijn echt dood op en morgen hebben we weer een druke dag interview en een fotoshoot met de jongens van CB.

sorry dat hij niet echt super lang is maar heb niet zoveel inspi

xxx Debby please leave a comment


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.