Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Unfare » Blue sparkle's in the air

Unfare

2 april 2010 - 16:01

192

1

266



Blue sparkle's in the air

pov: Ria

Als ik door de straten fiets zie ik het winkeltje al in zicht. Ik fiets er naar toe en zet me fiets op slot, ik loop naar binnen en begroet de jongen achter de kassa. ''ben jij dat meisje dat hier komt werken?'' vraagt hij "ja, ik ben Ria '' zeg ik en loop gauw naar het kantoortje van de baas. als ik naar binnen ga zie ik niemand ik besluit om maar te gaan zitten.

waarom zijn die kamer altijd zo saai en..

opeens hoor ik een harde klap van een deur, ik hoor ook iemand schreeuwen ''ontslagen!!'' dan komt een man binnen aan zijn stem kan ik horen dat hij de gene was die zo hard schreeuwde ''sorry voor het ongemak'' zegt de man en gaat zitten. '' ik neem aan dat jij Ria bent. nou ik moet iets vertellen we komen personeel te kort en je kan morgen meteen beginnen met je werk'' . ik sta met m'n mond open ik had nog geen woord gezegd en ik word al aangenomen ''bedankt meneer'' zeg ik en ik mag gaan. ik ga weer op me fiets zitten en fiets rustig naar het park toe.


Reacties:


V0nneke
V0nneke zei op 7 juni 2010 - 12:02:
Het zijn wel korte stukjes...