Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Unfare » i'm gone

Unfare

5 april 2010 - 15:42

213

2

234



i'm gone

pov: Dyllan
ik zit op een bankje in het park te piekeren over hoe ik haar dit ga vertellen.
waarom moet mijn leven toch zo lopen ik wou dat ik haar mee kon nemen.
opeens zie ik Ria recht voor me staan

pov: Ria
ik sta recht voor Dyllan hij kijkt naar beneden. ik kan hem gewoon zien piekeren. dan kijkt hij naar mij. hij heeft donkere kringen onder z'n ogen, en ziet er niet echt goed uit. ik ga naast hem zitten en leg mijn armen om hem heen en mijn hoofd op zijn schouder. zo blijven we een minuut lang zitten tot hij begint te praten.

pov: Dyllan
ik moet het haar vertellen ik kan het niet meer verzwijgen.
''Ria ik ga verhuizen''. zo dat is er uit ''dat is toch niks om je druk over te maken'' zegt ze ''ja, maar het word nog veel erger mijn moeder heeft een baan gekregen in Los Angeles we zien elkaar daardoor nooit meer'' ik zie Ria haar gezicht helemaal vertrekken ze krijgt waterige ogen en vraagt hoe lang ik nog blijf. als ik zeg dat ik vanavond vertrek barst ze in huilen uit. ik probeer haar nog te troosten maar dat lukt niet meer. we zitten daar nog een lange tijd tot ik besef dat ik weg moet.


Reacties:


sadxangel
sadxangel zei op 3 april 2010 - 12:32:
het is Los Angeles =)
sorry moest ff
snel verder!!!


Nynke
Nynke zei op 2 april 2010 - 17:14:
Leuk