Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » All I can do is keep on dreaming. [SA] » All I can do is keep on dreaming.

All I can do is keep on dreaming. [SA]

14 dec 2008 - 21:36

225

1

148



All I can do is keep on dreaming.

’t is weer zo ver. De eerste dag van de week is weer aangebroken. Nieuwe week nieuwe kansen, al weet ik dat het zinloos is om het te blijven proberen. Jij zal toch nooit van mij zijn.
Elke pauze kijk ik naar je. Elke pauze droom ik weg op de melodie van jou stem, but all I can do is keep on dreaming.

’s Middags fiets ik vaak met vrienden naar huis. Meestal volg ik hun gesprekken maar half, want ik denk aan jou. Jij staat in mijn geheugen gegrift, en ik kan je niet vergeten, but all I can do is keep on dreaming.

Als ik thuis ben kijk ik naar de foto’s die ik stiekem van je heb gemaakt met mijn mobiel. Als ik achter de computer zit kijk ik als eerste op jou hyve. Zwijmelend kijk ik naar jou foto’s, bang om een reactie te plaatsen,and all I can do is keep on dreaming.

Tijdens het eten krijg ik geen hap door mijn keel, en als ik naar bed ga duurt het uren voor ik slaap. Als ik eenmaal slaap droom ik over jou. Jij laat mijn gedachten geen moment met rust. ’s Ochtends ga ik met plezier naar school, wetende dat ik jou weer zal zien, but all I can do is keep on dreaming, want jij zal toch nooit van mij zijn.

Fini.


Reacties:


JoyceeeX33
JoyceeeX33 zei op 15 dec 2008 - 18:41:
Kellyyyy wat een mooi verhaal, ik geloof niet dat je die al een keer hebt laten lezen!

xxx Joyceeeeeeeeeee <3