Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Bad hairday.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

28 jan 2011 - 18:29

457

0

229



Bad hairday.

"Ik ga vandaag naar de kapper." veranderde Bill van onderwerp. "Leuk, en dan zit ik hier vast zeker alleen?" zei ik sarcastisch. "Nee, jij gaat ook mee schat." zei hij en ik zag een grijns op z'n gezicht verschijnen. "Noem me niet steeds schat en ik wil niet met jou naar de kapper... God weet wat jij met m'n haar gaat doen!", dat wou ik echt niet en hij mocht me echt niet 'schat' blijven noemen. Ik werd er gek van! "Ik zeg tegen jou wat ik wil en als je niet naar me luisterd dan..." zei hij met een strenge toon en hij keek me aan met zo'n vettige glimlach. Hij likte even over z'n lippen om me erop te wijzen dat mijn straf dan niet zo leuk voor me zou worden. Ik keek maar eens neidig terug en ik liep snel naar de keuken/woonkamer voor hij nog iets kon zeggen of doen. "Emma!" riep Natasha meteen toen ze me zag binnen komen, "Die Tom wil m'n haar verkloten!!" ze nam me bij m'n schouders en schudde me door elkaar uit woede. Ik zag dat ze al een blauw oog had, blijkbaar had ze haar ongenoegen dus ook al tegen hem geuit. "Normaal gesproken werk ik ook niet snel tegen, maar niemand komt aan m'n haar!" hoorde ik Ellie mokken en ze zat met gekruiste armen tussen Gustav en Georg in. "Dit kunnen jullie niet doen!" Ellie en Natasha begonnen beiden door elkaar te schreeuwen tot de jongens het beu waren. Eén voor één werden we tegen de muur geduwd. Ellie zakte bijna door de grond met Gustav en Georg voor haar. Volgens mij was ze het liefst terplekke onzichtbaar geworden. Ik zag dat Bill dichter bij me kwam en ik begon hysterisch te spratelen bang voor wat er komen zou. Ik was echt bang van Bill als hij zo deed en ik herinnerde me nog goed de eerste keer dat hij me op deze manier tegen de muur geduwd had. Toen had ik hem van me af proberen duwen en toen had hij me geslagen... hard! Ik voelde z'n lippen bij m'n oor en ik zag dat iedereen me aan keek. Tom stond met een grijns op z'n gezicht, hij kon er nooit genoeg van krijgen als Bill me als een seksslaafje behandelde. "Je kunt maar beter luisteren." fluisterde Bill in m'n oor en hij duwde zijn lippen kort even op m'n nek. Ik verzette me niet meer, het had toch geen zin want ondanks zijn dunne armpjes was hij te sterk voor me. "GA WEG BIJ HAAR!" schreeuwde Ellie plots hysterisch en ze wou naar me toe komen, maar ze werd onmiddelijk terug met haar rug tegen de muur geduwd door Gustav en Georg.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.