Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering) » Ze zijn al ingeschreven.

Bill and Tom are watching you... and Gustav and Georg too (ontvoering)

28 jan 2011 - 19:33

482

0

213



Ze zijn al ingeschreven.

Ik stond op en Bill keek me gestoord aan omdat hij me daardoor geen kusjes meer kon geven. "Ik wou helemaal geen extensions." zei ik, m'n haar was niet zoveel langer, maar ik moest Bill toch duideijk laten merken dat ik dit niet leuk vond. Ik keek naar de grond, ik wou Bill's gezicht niet meer zien. Ik had toch niks verkeerd gedaan? We waren net een beetje 'vrienden' geworden en plots begon hij me helemaal anders te behandelen. Zo zonder reden..., dan hoefde het voor mij ook niet meer. "Geloof me, dit is nog maar het begin schattie." zei hij geheimzinnig. Hij keek me indringend aan, maar ik draaide spontaan m'n hoofd weg. Hij liet zijn schouders even hangen en hij verliet de kamer. Ik rende naar de deur, maar het was te laat. Ik hoorde hoe Bill ze op slot deed. Ik begon op de deur te kloppen, maar er kwam geen antwoord. Na ongeveer een half uur of zelf langer hield ik ermee op, het had toch geen zin. Ik ging weer voor de spiegel staan. Ik was haast niks veranderd, maar toch stoorde het me! Plots hoorde ik weer iets en ik keek richting de deur. Ik zag dat de klink naar beneden geduwd was, maar de deur ging niet open. Plots hoorde ik Tom Bill's naam roepen, ik ging wat dichter bij de deur staan en ik luisterde naar wat er aan de hand was. De klink ging weer omhoog en Tom sprak Bill bemoedigend aan. Nee, het was iets anders, hij probeerde Bill te overhalen om iets te doen... of iets niet te doen? Ik hoorde Bill klagen alsof hij het heel zwaar had om toe te geven aan Tom. Wat Tom ook wou..., Bill had het er vreselijk moeilijk mee. Wat betekende dat, de jongens wouden iets doen, maar Bill twijfelde. Dat wou zeggen dat het iets ergs zou zijn! Bill had gezegd dat hij het helemaal niet leuk vond om me pijn te zien lijden, misschien daarom dat hij het zo moeilijk had. Het geen wat ze wouden doen, zou me vast pijn gaan bezorgen of iets in die aard. Ik verstond niet wat ze zeiden dus legde ik m'n oor tegen de deur om beter te luisteren. Ik hoorde iemand Nederlands praten. "Wat is er?", ik herkende de stem van de kapster. "Ik wil gewoon even iets tegen haar zeggen." hoorde ik Bill antwoorden waarop Tom luid zuchtte. "Tom, dit gaat verder dan af gesproken! Ik ontvoerde Emma voor eigen behoud, niet voor anderen." snauwde Bill Tom af. "Bill het is nu toch te laat, ze zijn al ingeschreven." zei Tom dwingend. Ingeschreven? Ingeschreven waarvoor? "Waarom doen we dit eigenlijk?" vroeg Bill kreunend. "Omdat het fun is Billy." hoorde ik Tom fluisteren. Zuchtend ging ik weg van bij de deur, ik wou het nietm eer horen. Het zag er echt niet goed uit.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.