Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » sisterhood of the damned[starring TH] » reunion

sisterhood of the damned[starring TH]

3 april 2010 - 15:02

322

2

161



reunion

VORIGE KEER: ‘Alsjeblieft? Stel je voor: die man die je ouders vermoorde staat voor je, en jij knalt z’n kop eraf met een bazuka!’ ‘oké dan!’ riep ik geërgerd. ‘maar alleen tot we genoeg geld hebben om te leven.’ We stapten het bedrijf binnen , en toen begon alles..

Een meisje zat aan de balie.
‘Hallo, welkom bij HM Berlin.’ Ze lachte breed. ‘met wat kan ik jullie helpen? Euhm, een rondleiding door Berlijn, party spotting…’
‘Een baan bij MH Berlin graag.’ Antwoordde Ilse
‘Is het niet HM in plaats van MH?’ Pixie keek onbegrijpend naar Ilse.
De ogen van het meisje priemden naar Ilse.
‘Voor een job bij MH heb je talent, discipline, karakter en zelfbeheersing nodig.’snauwde het meisje, haar mooie glimlach verdween als sneeuw voor de zon.
Ilse zette haar handen op het bureau en leunde naar het meisje. ‘ik ken je baas, Mathew Coles , hij kende m’n ouders. De Vegas dealers.’
‘Ilse?’ Het meisje sprong recht. ‘Ik heb je zo veel gemist!’ ze sloot haar armen om Ilse’ s schouders. ‘ik ben het , Mitchy, wij speelde vroeger altijd samen als je bij ons op vakantie was.’
‘M’n ouders maakten me altijd wijs dat je dood was!’ tranen welden op in Ilse’s ogen.
‘Nee, ik ben op kostschool gestuurd, omdat ik te ‘rebels’ werd volgens mijn ouders.
Mitchy glimlachte ‘Kom, jullie willen toch een job hé.’

Mitchy drukte op een knopje bij de lift en wij volgden haar
de gang die we voor ons zagen toen we de lift uitstapten was grijs, met symmetrisch geplaatste houten deuren. Tussen de deuren hangden ingekaderde foto's van mensen, zowel mannen als vrouwen. Mitchy zag dat ik de kaders had opgemerkt.

'Gesneuvelden' vertelde ze ons.

'Wat zijn het er veel!' fluisterde Pixie met haar mond open.

'Ja.' mompelde ze, naar beneden kijkend.

We kwamen aan bij de deur op het einde van de gang, die was niet van hout, maar van staal.
Mitchy drukte haar vinger op een klein display naast de deur.
'Welkom Mitchy Elle Noway.' hoorden we een zachte vrouwenstem vanuit de speaker die onder het display zat komen.
'Wie zijn die anderen?' vroeg een andere stem, nors en mannelijk.
'Ik ben Ilse DoHella. dit zijn m'n vriendinnen: Pixie MacDuimb en Alissa Ally.
'Ilse lieverd, blij je te horen.' zei de stem enthousiast. 'kom toch binnen.'
de deur opende zich.


Reacties:


Lisaa
Lisaa zei op 3 april 2010 - 18:13:
Mehrr ; Ben benieuwd ;
x


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 3 april 2010 - 16:05:
Woehs, ik vind het cool.
Meer? ^^