Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Home » 1°

Home

3 april 2010 - 15:36

188

1

225



1°

"Lex?" Mama staat voor mijn bed.
"Ja?"
"Je broers zijn er." Het tijdschrift op mijn schoot lijkt ineens veel interessanter. Ik zucht.
"Ja, ik kom." Mama komt naast me zitten.
"Probeer het hen niet kwalijk te nemen. Ze beseffen niet hoe waardeloos ze zijn als broer. Wees jij nou de slimste en laat hen zien hoe je je moet gedragen."
"Ja, best." Mama weet hoe ik me voel, ook al heb ik het haar nooit verteld. Ze weet hoeveel pijn het doet als ik geen aandacht krijg. Ik sta recht, smijt met veel kabaal mijn boekje op mijn nachtkastje -waar het om mij te pesten ook nog vanaf valt- en loop mama achterna naar beneden.
"Mam!" Glimlachend kijk ik hoe ze haar om de hals vliegen. Het zijn soms toch nog jongetjes. Gustav en Georg staan achter hen, en krijgen me in de gaten. Ze hebben me altijd graag gemogen.
"Hey, Lex," glimlacht Gustav, "alles kits?"
"Ja, hoor. Was het een leuke tour?"
"Best, ik krijg er geen genoeg van," grijnst Georg. Ik hoor hoe de stemmen van Tom en Bill zich verwijderen. Teleurstelling sluipt door mijn aderen: ze keken niet eens naar me...


Reacties:


missxangel
missxangel zei op 3 april 2010 - 15:46:
Ik ben benieuwd wat er nog meer gaat komen.
Ga je snel verder?