Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Home » 2°

Home

3 april 2010 - 15:50

246

0

212



2°

Ik zucht en wil terug de trap op lopen naar mijn kamer, maar Gustav sleurt me mee naar de woonkamer.
"Kom er toch lekker gezellig bij zitten,"
"Ja, gezellig," mompel ik. Hij verwart het sarcasme in mijn stem met enthousiasme. Ik plof me tussen Georg en Tom in de sofa, maar zelfs dan krijg ik geen hallo van mijn oudste broer.

Na een kwartier doen alsof ik aandachtig luister -terwijl ik stiekem Scotty's haren probeer te tellen- ben ik het goed zat. Ik sta recht en loop naar de hal.
"Waar ga je heen, Lex?"
"Roken, en dan wat wandelen." Ik pak mijn leren jasje van het haakje en wil naar buiten lopen, als Bill's stem me tegen houdt.
"Sinds wanneer rook jij?" Het klinkt oprecht verbaasd. Maar natuurlijk weet hij er niks van, ik ben toch maar een hoopje lucht, genaamd zijn ZUSJE! Ik loop terug naar de woonkamer en wil enorm uitvliegen, maar de herinnering aan mams advies laat me mijn woorden inslikken.
"Sinds oktober 2008." Zeg ik zo rustig mogelijk.
"Dat is al twee jaar..."
"Weet ik. In tegenstelling tot sommige anderen hier..."
"En wat is jouw probleem?" Ja, meneer heeft de nijdige toon in mijn stem en de bliksems in mijn ogen opgemerkt.
"Ik heb geen probleem." Ik loop de woonkamer terug uit en rits onderweg mijn Ipod van de kast.
"Gezellig, zo thuis komen," hoor ik Bill nog zeggen. Als ik de deur onnodig hard in het slot gooi, kan ik het niet helpen dat de tranen over mijn wangen stromen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.