Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » I am lost frome me life! » alweer??? tokio hotel??

I am lost frome me life!

30 sep 2008 - 21:46

1052

0

201



alweer??? tokio hotel??

Ik Tokio hotel zag binnen komen. Ooh hier heb ik egt geen zin in… ik pakte me broodje liet de rest liggen en leip de eetzaal uit.. ik liep naar me kamer haalde me pasje door het slot heen en de deur ging open. Ik leip naar binne. En ging op em ebd zitten. Dara at ik veder me broodje op. Toen ging ik naar de badkamer ff douche. Na dat ik gedoucht had liep ik weer naar beneden. Ik wist eigenlijk niks te doen.. hmm ik heb mn moeders pin pas bij me.. en er staat vele geld op.. zal ik? Eigenlijk kan ik dat niet maken maarjah.. kijk wat ze mij heeft geflikt!! Dus zo liep ik met mn moeder pin pas ff later in de stad.. ik ging alle winkels af.. en die avond kwam ik met 46 tassen trug in het hotel.. hmm best handig rijken ouders. Ik liep naar me hotel kamer deed de deur open.. en legde allen tassen neer.. ik apkte me mobiel die ik exspres niet meegnomen had. Omdat ik gene zin had dat me mobiel elke minuut trilde. En keek.. 39 oproepen gemist.. en 85 smsjes.. ik keke bij mn berichten en opende ene smsje hij was van mn vader..

Verwent kreng wara zit je kom onmiddellijk naar huis!!!

Ik opende nog een smsje die was van me meoder.

Lieferd waar zit je?? We zijn bezorcht om je!! En heb jij mijn pin pas.. kom ajeblieft naar huis!!! Xxx je moeder…

Ik keke nog ene paar berichtjes door tot dta ik er eentje van Tessa zag. Ik opende hem..

Stom kut wijf dat je bent je hebt me scooter gejat dnek maar niet dat je hier mee wegkomt!! Ik ga het tegen pa vertellen en tegen ma.. en als je dan trugkomt… dan word je zeker naar een internaat gestuurd!! Trouwens dara hebben ze al voor gekenen!!! In magdeburg zit er eentje!! Whahah ik hoop dat je er hene moet!!! Maar ik wil wel gvd me scooter trug!!!! Dus kom hier heen!!

Ik schrok wel.. hadden ze egt voor een internaat gekeken?? Dat kan toch niet…. Ik gooide me mobiel tgen de muur aan en spong op me bed.. waarom?? Waarom mag ik niks.. en zodra ik iets doe.. word ik meteen naar ene internaat gestuurd.. okeey dit is dan wel iets.. maar noormala zou ik egt niet mn moders pin pas jatten om er van te gaan shoppen.. maar dan hoeven ze mij toch niet naar ene internaat te sturen?? Hoe meer ik er over na dacht hoe bozer ik werd.. Tessa heeft ook zo vaak hele nachten weggebleven.. die jat zo vaak dingen. Is zelfs al 3 kere door de potiezei opgepakt.. wegens gestolen spullen.. en drugs… en ik doe een keer wat.. en ik word al gelijk weggestuurd.. ik begon nog harder te huilen..

Ne een uur te hebben gehuilt keke ik op de klok.. het was half 7 .. als ik nog wat wouw eten moest ik snel zjn.. dus droogde ik mn tranen liep naar de badkamer.. om me make up nog ene beetje goed te doen.. zodat je niet al te erg zag dat ik had gehuild… toen ik daramee klaar was pakte ik mn mobiel sleutel en liep naar de eetzaal.. ik keek de zaal rond. En zag Tokio hotel zitten.. ag jah.. ze herkennen me toch niet meer.. ik liep naar het buffet en schepte wat voor me zelf op.. daarna zocht ik ene tafeltje wat best moeilijk was omdat ze bijna allemaal bezet waren. Ik ging zitten en begon te eten.

Tom pov

Ik keek verveelt de eetzaal rond. Rara eigenlijk. Dat niet alle fans niet meteen hierheen kwamen.. je kon dan misschien niet ons kamer nummer krijgen.. maar normaal werden we, zodra we onze kamers uitwaren gek van alle fans.. ik keek nog een keer de eetzaal rond. Me blik viel op ene meisje. Ik kende haar ergens van.. ik dacht ff na.. ohjah die had ons gister van die fans afgeholpen. Ik vroeg me af wat ze hier deed… ze zag er niet zo goed uit.. ag jah.. Tom… huh?? Georg: hèhè je luistert.. wara zat jij met je gedachten.. bij ene nieuw meisje zeker antwoorden gustav.. nee antwoorde ik. Wat dan wel?? Drong Georg aan.. ik kijk en ik wees naar het meisje van gisteren. Jah wat is daarmee?? Vroeg Georg. Ik dat is dat meisje van gisteren. Wat doet ze hier?? Vroeg gustav. Jah als ik het wist… misschien is ze dan toch fan.. antwoorden Bill. Nee dat denk ik niet. Bill: ach jah boeiend.. wat wil je van dr?? Nou gwn weten wat ze hier doet.. want volgens mij woonde ze hier wel.. tenminste het leek wel alsof ze bekend was in deze stad. Nou en zij bill en sinds wanneer boeit jou het iets? Van wara mensen uithangen?? Nee eigenlijk niet.. maarjah ik vroeg het me gwn af. Okeey. Zij Georg.. ze ziet er inderdaad slecht uit.. jah nu je het zegt wel.. zij bill ik keek mn broertje aan. Ik en nu boeit het je in een keer wel wat?? Nee nee!! Het viel me alleen op verdedigde bill zich.. jaja en dat moet ik geloven zeker… en ik keek Bill grijnzend aan..

Esmee pov

Ik keek de eetzaal rond. Mn blik bleef rusten op Tokio hotel.. ik zag tom.. teminste volgens mij heete hij zo. Naar me wijzen.. kut ze hadden me dus wel herkent. Ik at anel me eeten op. En liep toen de eetzaal uit. Ik ging ff ergens zitten.. ik moest ff rust.. jaha rust jah.. ik was dan wel de hele dag alleen.. maar me gedachten waren altijd. Of bij thuis. Of bij het internaat wara ik mischien heen moest. Ik zat net en meteen voelde ik mn mobiel trillen. Ik keke erop. Mn pa.. ik drukte m weg.. ff later kreeg ik ene smsje.. zo krijg ik ook nooit rust!! Chagrijnig zette ik het ding uit. Ik bestelde een cola. Die ff later gebracht werd… ik ga vanavond dnek ik maar ff op internet.. kijken of ik dara ook geteroriseerd word met e-mails. Ik dronk me cola op.. maar bleef nog ff zitten.. to dat ik achter me hoorde: heey mag ik er bij komen zitten?? Ik keek op.. en zag een jongen met zwart lang haar.. volgens mij was het bill. Ik:…….


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.