Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » Een korte pauze in Twinleaf Town!!!

~The Long Journey Continue's~

4 april 2010 - 16:18

387

1

216



Een korte pauze in Twinleaf Town!!!

Sora en zijn vrienden kwamen uit bij Lake Verity vlakbij Twinleaf Town.
"laten we een korte bij papa, zei Roxas tegen Sora.
"oke, antwoordde Sora simpelweg.
Dawn keek bezorgt naar Sora en tikte Ash aan.
"ja, wat is er Dawn?, vroeg Ash.
"ik maak me zorgen om Sora en Roxas, zei Dawn.
"hoezo, hier zijn jullie toch opgegroeid, zei Ash
"ja, en Sora had vroeger heel veel problemen thuis en met die toestand met zijn vader, legde Dawn uit.
"o ja, dat, zei Ash.
"Ash, ik ben zo bang dat de ouwe Sora echt weg is, zei Dawn verdrietig
"hij is ietsje volwassener dan eerst, zei Ash.
"maar zo was hij helemaal niet, net toen zijn moeder was gestorven hield hij zijn tranen in bedwang en nu nog steeds, zei Dawn en het huilen stond haar nader dan het lachen.
"Maar ik denk dat Sora daar zelf voor kiest om het niet te uiten, toen ik en Pikachu op het punt stond afscheid van mekaar te nemen hield ik me tranen ook in bedwang omdat ik heel om hem gaf en zelfs nu krijg ik er de rillingen van, zei Ash.
"misschien heb je gelijk en moet ik het laten gaan, zei Dawn.
Ash legde zijn hand op haar schouder en ze liepen met z'n allen Twinleaf Town binnen.
"cool, is dat de Ranch waar je het over had?, vroeg Ash aan Sora.
"jep, dit is 20 hectare land voor de Pokemon en dan ons huis staat verderop, zei Sora en ze liepen richting het huis van Sora.
er ging een steek van verdriet door hem heen want net vlak voor het huis stond de grafsteen van zijn moeder.
~Aerith Hikari/Strife~
~1982-2009~
stond op de steen met gouden letters.
"kom, zei Sora en loodste Roxas mee naar binnen.
"cool, wat gigantisch huis, zei Zack bewonderend.
"Roxas, Sora, zei de stem van Cloud.
"papa!, riepen Sora en Roxas in koor.
en Cloud omhelsde zijn zoons.
"wat komen jullie doen, jongens, zei Cloud verrast.
"onze vader verrassen, zei Sora simpelweg.
"Tifa, kom eens kijken wie er zijn!, riep Cloud en Tifa kwam met een kleine jongen de hal in.
"dit jullie kleine broer, Tommy, zei Cloud.
"dag kleine vent, zei Sora knipogend.
"zeg meneer Hikari is mijn moeder in het dorp?, vroeg Dawn
"ja, zij organisseert het jaarlijkse Twinleaf festival, antwoordde Cloud.
"cool, dan zijn we net op tijd!, riep Sora tegen Zack, Cody en Ash.
"dan blijven we hier, maar eerst naar opa, zei Sora en liep de hal uit.
wordt vervolgdt.......


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 3 april 2010 - 19:43:
Leuke epi ^^
Arme Dawn, die maakt zich veel te veel zorgen om Sora..
Maar Ash heeft wel gelijk, je hebt mensen die het heel erg uiten en mensen die het juist helemaal niet uiten. ^^
Toch vind ik het wel heel zielig voor Sora en Roxas