Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Home » 5°

Home

3 april 2010 - 16:54

202

0

197



5°

"Wat denk je, schoonheid, eventjes naar mijn wagen?" De jongen waar ik mee schuur, laat er geen gras over groeien. Helaas pindakaas voor hem. Nu nog iets zoeken om van hem af te raken.
"Wat voor auto heb je, kanjer?"
"BMW." Ik duw hem weg.
"Jammer dan, ik hou niet zo van BMW. Pech gehad, kerel." Ik laat hem totaal verdwaasd achter en ga bij de jongens aan de bar zitten.
"Nou, ik vroeg me al af wanneer je kwam zeggen dat je met hem meegaat," gromt Tom.
"Als ik met hem meeging, was ik dat heus niet komen melden, hoor. Denk je nou echt dat ik zo goedkoop ben dat ik met de eerste de beste meega? Je moet echt wel meer moeite doen om me te krijgen. Dat zou je moeten weten, Tom." Net zoals hij zoveel moest weten.
Ik pak Georg's biertje af en drink het in één teug leeg. Hij kijkt me aan, duidelijk onder de indruk, en lichtjes aangeschoten.
"Heb je eigenlijk al één drankje zelf betaald vanavond?" grinnikt Gustav.
"Nog geen enkel, geen enkele keer dat ik uitging. Dat is het voordeel van jong zijn en tieten hebben." Georg grinnikt en biedt me nog wat aan.
"Zie je wel, Gustav? Safari is ok."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.