Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Home » 7°

Home

3 april 2010 - 17:34

288

0

214



7°

"Goedemorgen, liefje," zegt Gordon
"Goeiemorgen." Tom trekt zijn wenkbrauwen op.
"Geen kater? Niet ziek, zelfs geen hoofdpijn?"
"Zoals ik al zei, ik drink je odner tafel. Ik kan wel wat hebben. En het leven kan bijzonder interessant worden als je wat gedronken hebt."
"Wat bedoel je daar nou weer mee?"
"Niks bijzonders." Dat Georg best goed kan dansen, dat we pas om half 6 een taxi namen, dat hij die betaalde en dat hij enorm lekkern kan zoenen. Nee, niks bijzonders...
"Jij ziet er verdacht fris uit."
"Ook een goedemorgen, Bill," grom ik. Ik drink mijn fruitsap op en loop terug de keuken uit. Ik duw Scotty opzij en loop de trap op om te douchen. Ik heb een hekel aan zondagen, gewoon omdat ik het zaterdag vertik om huiswerk te maken en dat dus allemala zondag moet doen. Ik ook met mijn verdomde luiheid...

Ik draai een handdoek om me heen en brul mee met Have Heart. The Machinist, altijd één van mijn favorieten geweest. Ik kom er vloekend achter dat mijn stijltang vermist is. Rara, wie zit daar achter...
Met druipende haren en nog steeds niks behalve de handdoek aan loop ik stampend naar beneden.
"Ahum, Bihiiill?" Vier hoofden draaien in mijn richting: het volledige ToHo.
"Doe iets aan, wil je," mompelt Tom. Ik negeer hem professioneel en kijk Bill aan. Die laatste raakt stilaan geïrriteerd.
"Wat?"
"Waar is mijn stijltang? Je hebt er zelf één. Je had het op zijn minst kunnen vragen, weet je."
"Op mijn kamer."
"En wat doet die daar? Als je dan zonder te vragen MIJN spullen neemt, leg ze dan alsjeblieft terug op hun plaats, dank je." Ik stamp de kamer terug uit en loop bijna mijn moeder omver.
"Lex, wat..."
"Ik zal je zeggen wat! Ik ben het zat! En je wéét waarover het gaat!"


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.