Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Home » 8°

Home

3 april 2010 - 18:20

256

1

199



8°

"Lex, wat is er met je?" Ik draai me weg van het raam en kijk naar Georg.
"Niks, wat zou er moeten zijn?" Hij gaat op mijn bed zitten en gebaart dat ik hetzelfde moet doen. Hij slaat zijn arm rond mijn middel.
"Ik vond het leuk gister," fluistert hij.
"Ik ook. Maar die twee mogen er niet achter komen."
"Dat zullen ze niet. Ik wil geen problemen. Maar kan het zijn dat het..."
"Vaker gebeurt? Als het van mij afhangt wel." Ik glimlach, net als hij. Hij streelt mijn heup en drukt zijn lippen op de mijne. Ik zoen hem terug, maar bij het horen van de trap gaat hij gauw tegen de vensterbankstaan. Lekker subtiel...
"Je stijltang." Meer zegt hij niet. Bill gooit mijn stijltang op mijn bed en vertrekt weer. En het doet pijn. Ik ben mijn broers kwijt.
"Zo, waar waren we?" Georg trekt me van het bed en slaat zijn gespierde armen om me heen. Hij laat me vergeten wat er is.
"Ik denk, hierzo." Ik zoen hem, en zijn handen glijden over mijn jeansbroek.
"Die handdoek stond je nog wel goed," grijnst hij. Ja, maar ik ben toch blij dat ik me heb aangekleed. Ik giechel en streel over zijn borstkas.
"Waarom maken ze er eigenlijk zo'n probleem van." Ik weet het antwoord al.
"Lex, dat weet je. Ze vinden zes jaar te veel verschil. En om eerlijk te zijn, het is best wel veel. Ik wil niet lijken op één of andere viezerik."
"Geloof me, daar lijk je helemaal niet op," Hij lacht en drukt nogmaals een kus op mijn lippen.


Reacties:


Lisaa
Lisaa zei op 3 april 2010 - 18:31:
Meeerrrr<3
x