Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Home » 9°

Home

3 april 2010 - 19:17

314

0

194



9°

http://baens-universe.com/upload/v1n3/travails3/Travails_With_Momma_Episode_3_The_Blonde_Girl_Contemplating_Lunch.jpg

Slaperig open ik mijn ogen. Waar ben ik in godsnaam wakker van geworden? Oh, wacht, dat ding noemen ze een wekker. Ik sla hem met veel geweld van mijn nachtkastje.
"Lex, doe rustig, je krijgt niet nog een nieuwe!" roept mam van beneden. Ik heb er twee gemold deze maand. Ik grom en ga recht zitten. Verdomde maandagen. Verdomde school. Fucking kutleven dat ik heb...
"Morgen," mompel ik. Tot mijn grote verbazing zit Tom al aan de keukentafel. Maar hij antwoordt niet. Alweer.
"Lex?" Mama komt naar me toe. "Het spijt me van gisteren lieverd. Ik had het kunnen weten." Ik begrijp niet waar dat ineens vandaan komt. Mama zucht en geeft me de krant. Meestal als ze dat doet, staat er op de VIP-pagina iets over Tom en Bill. Uit automatisme blader ik door naar de achterkant. Maar er staat geen foto van Tom of Bill. Er staat een foto van mij...

[u][b]Ruzie ter huize Kaulitz?[/u][/b]

Wat is er aan de hand bij de Kaulitzbroertjes? Zaterdag kwamen ze thuis van hun tour, en nog geen halfuur later verliet hun zus, de 16-jarige Alexandra, huilend de woning. Is er ruzie? Is Alexandra jaloers op het succes van haar broers? Of heeft haar geflirt met Tokio Hotel bassist Georg Listing er wat mee te maken? Wij houden jullie op de hoogte!

Ik kijk ontzet naar de foto van mij, als ik buiten wandel, huilend, en een foto van mij en Georg als buiten de club op de taxi wachten. De tweede foto is niet zo bijzonder, behalve als je die tekst erbij zet...
Geschrokken kijk ik naar Tom, die natuurlijk doorheeft dat er wat is.
"Laat zien die krant." Ik steek hem achter mijn rug.
"Het interesseert je toch niet wat voor roddels de pers over je schrijft?"
"Als je zo'n smoel trekt, wil ik het wel weten. Geef hier!"
Plots worden de bladeren uit mijn hand getrokken, en Bill geeft zijn buit aan Tom. SHIIIIIIIIIIT...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.