Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » sisterhood of the damned[starring TH] » one mission, many rules

sisterhood of the damned[starring TH]

3 april 2010 - 19:00

337

1

139



one mission, many rules

vorige keer in sisterhood of the damned: 'Wie zijn die anderen?' vroeg een andere stem, nors en mannelijk. 'Ik ben Ilse DoHella. dit zijn m'n vriendinnenixie MacDuimb en Alissa Ally. 'Ilse lieverd, blij je te horen.' zei de stem enthousiast. 'kom toch binnen.' de deur opende zich..

Een vriendelijk kijkend kalende man zat aan een groot rond bureau.
‘Hallo, met wat kan ik jullie van dienst zijn?’ vroeg hij glimlachend. De kraaienpootjes op z’n gezicht waren duidelijk zichtbaar, maar het sierde hem.
‘Ze willen hier werk.’ Antwoordde Mitchy.
‘Oké, jullie zijn aangenomen.’ Zei hij blij. ‘We zijn met veel te weinig dus, geen proefperiode voor jullie. meer nog,’vertelde hij verder. ‘Jullie krijgen jullie eerste missie.’ Hij gooide een lichtbruin papieren mapje over de bureau naar ons.
‘Jullie moeten naar Kreta, er is daar een klootzak die dringend een kopje kleiner moet gemaakt worden. De leden die deelnemen aan deze expeditie zijn: jullie 3, Mitchy en Sanne.’
‘Oké!’ Gilden we blij. ‘Maar dit moeten jullie ook nog weten.’ Hij schoof een enorm boek naar ons toe. ‘De regels, ken ze, hou ervan en volg ze.’
Met die woorden zond hij ons het kantoor uit.
‘Wie is Sanne?’ vroeg ik nieuwsgierig
‘Dat is de adoptiedochter van de baas z’n broer.’ Vertelde Ilse.
Pixie keek bedenkelijk naar alle foto’s van de overleden seriemoordenaars die aan de muur hangden. ‘Moeten we dit wel doen, kijk, al die mensen, dood!’
Een foto trok Ilse’s aandacht. ‘Zijn dat Sanne’s ouders niet?’
‘Ja .’ fluisterde Mitchy triest. ‘Ze zijn onlangs overleden bij een missie.’
Er werd de hele weg niets meer gezegd, Mitchy liep voorop samen met Ilse, ik en Pixie volgden hen.

Een roze deur kwam in ons zicht.
Mitchy klopte aan en ging toen -zonder een antwoord te verwachten- naar binnen.
De kamer was als de binnenkant een vuilniskar, overal lagen pizzadozen waar soms nog wat beschimmelde pizza inzat.
Toen de vreselijk stinkende geur op ons afkwam kneep Pixie haar neus dicht, wij volgden als snel.
Iemand een wasknijper bij zich? Grapte Pixie.

Sanne -een blond meisje- zat op haar bed met een koptelefoon op haar hoofd.
‘Je hebt een nieuwe missie!’ riep Mitchy zo hard ze kon.
Sanne schrok op, ze tuimelde van haar bed en keek ons raar aan.
‘Wie zijn dat?’ vroeg ze, niet oplettend.
‘Nieuwe collega’s.’ zei Ilse vrolijk.
‘Ilse, Ilse DoHella?’ vroeg ze, vol ongeloof.
Weeral volgde een knuffeltirannie waarbij ik en Pixie niet bij werden betrokken.


Reacties:


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 3 april 2010 - 19:10:
Hehehe, ik vind het nog steeds leuk. Die baas mag ik wel, hij praat zo leuk. X3
Snel meer?