Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Home » 10°

Home

3 april 2010 - 19:39

209

0

235



10°

FackFackFack... Tom en Bill lezen samen het artikel, en naar het einde toe worden de blikken steeds kwader.
"Wat heb jij met Georg?" sist Tom.
"Niks, we staan toch maar gewoon?"
"Je hangt compleet tegen hem aan, ZIJN hand ligt op JOUW heup!" moeit Bill zich.
"Ik was dronken, was het dan beter geweest als hij me had laten vallen? Er is niks aan de hand! We zijn gewoon vrienden."
"Dat zie ik, ja!"
"En nu is het genoeg!" geschrokken kijken we naar mama.
"Tom, jij bent wel de laatste die op zoiets commentaar moet geven! En trouwens, wie geloven jullie mee: de pers, die al meerdere leugens over ons heeft verteld, of Lex, die voor jullie door een vuur zou gaan? En het is niet dat jullie de laatste jaren goede broers zijn geweest, is het dan niet logisch dat ze troost zoekt bij iemand die haar wél nog ziet staan?" Ik kan het niet meer horen. Ik loop naar mijn kamer en sla de deur dicht. Vuile aasgieren zijn het, die journalisten. ALLEMAAL!!

"Lex, je moet naar school, lieverd." Mama steekt haar hoofd om de deur. Ik sta recht en loop langs haar door.
"Waarom heb je het hen verteld?" Zonder op antwoord te wachten, loop ik naar buiten. Ze mochten het gewoon niet weten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.