Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » sisterhood of the damned[starring TH] » mission: kill it

sisterhood of the damned[starring TH]

3 april 2010 - 20:06

285

2

198



mission: kill it

vorige keer in SOTD Sanne -een blond meisje- zat op haar bed met een koptelefoon op haar hoofd. ‘Je hebt een nieuwe missie!’ riep Mitchy zo hard ze kon. Sanne schrok op, ze tuimelde van haar bed en keek ons raar aan. ‘Wie zijn dat?’ vroeg ze, niet oplettend. ‘Nieuwe collega’s.’ zei Ilse vrolijk. ‘Ilse, Ilse DoHella?’ vroeg ze, vol ongeloof. Weeral volgde een knuffeltirannie waarbij ik en Pixie niet bij werden betrokken.

‘Euhm.’ Ik aarzelde. ‘Kunnen we ons bij de opdracht houden?’
Pixie nam het bruine mapje die we van de baas kregen en opende het, voorzichtig, alsof ze bang was dat er een monster in zat. Een foto viel op de besmeurde houten grond. Koude bruine ogen die diep in hun kassen zaten keken ons van op de foto aan.
‘Laurence dé Lucia, 16 jaar, geboorteplaats: Italië, woonplaats: Kreta.’ Las Pixie voor uit de bundel papier die ze vasthield.
‘We moeten haar stiefvader liquideren, en daarna contact opzoeken met haar.’

Sanne keek ons ongeduldig aan.

‘Kom op, we gaan.’ ze sleurde Mitchy en Ilse mee. ‘Kom, Ali en Pix, we moeten een missie volbrengen!’ de vreugde in haar stem weerspiegelde in haar ogen, ze glinsterden als diamanten.
We liepen door smalle donkere gangen. Pixie’s hand zat rond de mijne verstrengeld, we waren allebei bang om de weg te verliezen in dit immense gebouw. Ilse, Mitchy en Sanne taterde heel de weg lang over onbenulligheden terwijl ik en Pixie hen stilzwijgend volgden. We voelden ons als buitenstaanders.

‘We zijn er!’ riep Ilse blij. Ze drukte haar duim op een plaatje naast de deur. Een klein vliegtuig doemde voor onze ogen op.

Dit zag er allemaal zo Science-fiction uit, zo onwerkelijk, maar toch was het waar.

We stapten allemaal in terwijl Mitchy de coödinaten op scherm in de cockpit invoerde.

Ik vond al snel een comfortabele, roze zitzak om wat in te slapen, Pixie krulde zich op als een katje in de hangende ball chair.
Ilse plofte zich in de lederen, witte zetel, en Mitchy ging naast haar zitten.
Sanne ging aan hun voeten op een veldbed liggen.

Ik zette m’n koptelefoon op, langzaam wegzinkend in m’n droomwereld, met het vliegtuig op automatische piloot.

'Slaapwel meiden.' fluisterde ik zacht.


Reacties:


Lisaa
Lisaa zei op 3 april 2010 - 22:57:
Mehrr ;
Maarh ; ich gehe eben reclamere ;
"Heb een nieuwe verhaal ? Wanna read? ''
best zielig .maar ach . bouwe ; =]
Dankjewel voor je berichtje ; )
xx


NovaFlowne
NovaFlowne zei op 3 april 2010 - 20:26:
Wauw, ik zou het dus nooit kunnen. Iemands vader vermoorden en dan ook nog contact zoeken met de dochter. Gruwelijk. Nou ja, ik zou sowieso trillen op mijn benen als ik iemand moest vermoorden. o_o
Wow. ik praat onzin.
Me likes snelle posts. :B
And me loves the story.