Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Home » 12°

Home

3 april 2010 - 20:30

307

0

199



12°

Ik sluip het huis binnen, probeer mijn bloedneus te stoppen en mijn kloppende oog te negeren. Ik hoor stemmen vanuit de woonkamer. Bill en Tom, en Georg en Gustav zitten erbij. Het gaat over het artikel. Georg liegt erover, net als ik vanmorgen heb gedaan. Mooi.
Ik draai me om en wil de trap oplopen, maar ik vergeet dat de onderste trede heel erg kraakt.
"Lex, ben jij dat?" roept mama vanuit de keuken. Ik zeg niks en loop door.
"Lex!" Ik hoor dat ze onder aan de trap staat.
"Liefje, ik weet dat je boos bent, maar dat gedrag pik ik niet!"
"Maar zij mogen wel alles," zeg ik zachtjes, goed wetend dat ze me hoorde.
Ik loop door en sla mijn kamerdeur achter me dicht. Het is niet fair, dat ik haar afsnauw, omdat ik mijn gezicht niet wil tonen. Ik wil eerst zelf de schade bekijken.

"Lex, eten!" Ik zucht. Als ik mijn bles voor mijn oog hou, zien ze het niet. Mijn lip is alleen aan de binnenkant kapot en mijn bloedneus is over. Ja, mijn wang is ook wel paars aan het worden. Maar dat lost die bles wel op. Ik schuif aan tafel, naast Georg. Blijkbaar blijven hij en Gustav eten. Hij schuift zijn been tegen dat van mij, en ik glimlach om hem te laten weten dat ik ok ben. Mama schept mijn soep uit en zucht.
"Lex, doet dat haar uit je gezicht." Ik pak mijn lepel en begin van mijn soep te eten. Plots wordt mijn stoel gedraaid en ik kijk recht in Gordon's gezicht.
"Ik dacht het wel," mompelt hij en veegt voorzichtig mijn bles opzij.
"Lex... Wie heeft dat gedaan?" Bill kijkt me geschrokken aan.
"Niemand. En wat kan jou dat trouwens schelen?" De tranen rollen over mijn wangen en prikken op mijn lip. Ik sta recht en neem mijn sigaretten.
"Ik ben buiten. Ik hoef geen eten."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.