Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Home » 13°

Home

3 april 2010 - 20:57

239

0

187



13°

Bill

Fuck. Ze hebben Lex geslagen. Waarom? Waarschijnlijk voor dat artikel. Ze was er kapot van. En wij, wat hebben Tom en ik gedaan? Haar afgesnauwd omdat we dachten dat ze met Georg had gerotzooit. Maar die viel net ook uit de lucht, dus dat is weer zo'n opgeblazen verzinsel. Toch?

Tom

"Ik maak ze af," sis ik, "wie aan Lex komt, komt aan mij!"
"Misschien moet je haar dat ook eens laten merken," zegt Gordon zacht, "Ze is eenzaam, ze voelt zich door haar broers in de steek gelaten." Ik wil rechtstaan, maar Bill is me al voor. Ik loop hem gauw achterna

Georg

"Zeg eens, knul," zegt Gordon als Tom en Bill weg zijn, "kust ze lekker?" Ik kijk hem aan.
"Erg diplomatisch, schat," mompelt Simone. Ik weet even niet wat ik moet zeggen.
"Maak je geen zorgen, ik zwijg," zegt gustav als ik een blik op hem werp.
"En wij ook," vult Simone aan, "hou je van Lex?" Ik voel een lichte kriebel in mijn buik bij het horen van haar naam.
"Laat maar, die blik zegt genoeg," lacht Gordon. Ik grijns, en krijg een stomp van Gustav. Fijn dat die gozeer aan mijn kant staat.

Lex

Ik hoor iemand achter me lopen. Ik heb met reden een koptelefoon op als ik wandel, ik haat het geluid van andere voetstappen dan de mijne. Maar mijn Ipod ligt thuis, en de stappen komen steeds dichterbij. Een man, vrij zware stappen. Ik versnel, maar wordt toch nog ingehaald. Kut...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.