Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sterling Knight » Superstar >Falling for Sterling Knight {af} » 10

Superstar >Falling for Sterling Knight {af}

4 april 2010 - 12:58

709

1

554



10

Het afwassen was super gezellig. Het schuim zat helemaal in mijn haar. ‘Dus moet je over twee dagen al weg.’ Bracht ik op als onderwerp. Hij knikte. ‘Ja.’ Zie hij kort. Ik keek sip. ‘Maar, ik ben er morgen nog.’ Zie hij met een smile op zijn gezicht. Ik lachte tevreden. Klopt. ‘Nynke, kijk.’ Zei hij terwijl hij schuim op zijn hand had. Ik keek ernaar. Wat was er zo bijzonder. Hij blies opeens keihard. Het schuim vloog alle kanten op. Ik spetterde onmiddellijk water zijn kant op. Hij blies nog meer schuim naar mij toe. De afwas was bijna klaar. Sterling bukte even om een lepel te pakken die hij had laten vallen. Ik stootte per ongeluk de hele bak met water om. Het viel allemaal over Sterling heen. Ik schoot keihard in de lach. ‘Aaahw! Ik ben nat!’ riep hij lachend terwijl hij opstond. Hij smeet lachend het laatste schuim over mij heen. Grinnikend ruimden we alle zooi op. Daarna gingen we weer naar boven. Sterling zat rillend op mijn bed. ‘Wacht misschien heb ik wel iets in mijn kast voor jou.’ Zie ik grinnikend. ‘Ik ga geen meisjeskleding aan doen.’ Zie hij lachend. Ik haalde een zwarte blouse eruit. ‘Hier, dit is een jongens blouse. Heb ik aan gehad in een toneelstuk.’ Zie ik terwijl ik de blouse naar hem toe gooide. Hij keek tevreden. Ik draaide me om zodat hij zijn shirt kon verwisselen. Stiekem keek ik in de spiegel en ving een glimp van hem op. Hij keek lachend naar mij. ‘Hé, niet spieken.’ Zie hij lachend. Ik kneep lachend mijn ogen weer dicht. Het was stil. Ik hoorde niets meer. Ik voelde ineens twee armen rond mijn buik. Ik gilde. Sterling gooide mij op bed. ‘Ik geef me nooit over!’ zei ik grijnzend terwijl ik hem in zijn zij prikte. Hij kromp lachend in elkaar. Zijn telefoon ging. Hij twijfelde even. ‘Neem maar op.’ Zei ik snel. Hij nam op. ‘Hmm- ja. Ja. Nu?’ zei hij met tegenzin. ‘Hmm- oké. Ik kom.’ Zie hij terwijl hij op hing. ‘Ik moet weg.’ Zei hij. ‘Waarom?’ vroeg ik gelijk. ‘Er is iets in een roddelblad verschenen. Ik moet het onmiddellijk recht zetten, anders gaat alles fout.’ Zie hij ernstig. Ik zag aan hem dat het echt een serieuze zaak was. Ik knikte. ‘Oké.’ Zei ik snel. Ik nam hem mee naar beneden en zwaaide hem uit. ‘Ik bel je!’ riep hij terwijl hij in zijn auto stapte. Ik zag de reeds knalgele lamborghini weg scheuren. Ik vroeg me af wat er nou gebeurd was. Verveeld liep ik weer naar mijn kamer. Ik deed zijn natte shirt in de was en bestudeerde de song die we hadden geschreven. Ik las het liedje keer op keer en viel uiteindelijk in slaap.

De volgende dag werd ik ruw wakker gemaakt door Inge. Ze schudde me door elkaar. ‘Nynke! Je bent op tv!’ schreeuwde ze in mijn oor. Ik werd onmiddellijk naar beneden gesleurd. Ze plantte mijn neer voor de tv. ‘Uit betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat Sterling Knight een vriendin heeft. Op deze foto’s is hij zichtbaar met het meisje. Wie ze is, is nog niet bekend.’ Zei de nieuwslezeres. Ik staarde met open mond naar de tv. Dat was wat Sterling bedoelde. Er werd gezegd dat ik zijn vriendin was! Ik wist niet wat ik moest zeggen. Het idee om met Sterling te zijn was fijn, maar om mijzelf op het tv scherm te zien. Was raar. Mijn mobiel trilde. Ik viste mijn mobieltje van het dressoir. Twee sms’jes. De eerste: ‘OMG! Nynke! Hoe heb je dat geflikt! Hij is Haawt<3!’ kreeg ik van Sanne. Sanne was mijn beste vriendin en was ene super fan van Sterling Knight. Het verbaasde mij niet dat zij er als eerste achter zou komen. Ik opende de tweede: Ontmoet me op de parkeerplaats, Ster. Ik stond van schrik op. Ik trok snel een jeans en een trui aan. Ik rende naar de piste. Ik kwam dood moe aan. Ik zag Sterling niet, maar zijn auto wel. Ik liep er heen. Ik kon niet zien of hij er in zat, de ramen waren verdonkerd. Ik klopte op het raam. ‘Ster?’ Vroeg ik aarzelend. De deur ging open. Ik stapte gelijk in.


Reacties:


Marshmallow
Marshmallow zei op 6 april 2010 - 17:19:
Leeuuuuk <3

x