Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Sterling Knight » Superstar >Falling for Sterling Knight {af} » 11

Superstar >Falling for Sterling Knight {af}

4 april 2010 - 13:15

476

1

384



11

‘Hé.’ Zei ik kortaf. ‘Hé.’ Antwoordde hij kort. ‘Heb je het nieuws gezien?’ vroeg hij aarzelend. Ik knikte. ‘Hmm.’ Murmelde ik bevestigend. ‘We moeten die roddel uit de wereld krijgen.’ Zei hij gelijk. Het deed best zeer om dat te horen. Ik knikte bevestigend. ‘Als ze er achter komen dat jij het bent, wordt je nooit meer met rust gelaten.’ Zie hij. Ik fronste even. ‘Wat bedoel je?’ vroeg ik verward. ‘Ze stoppen niet, tot dat ze jou vinden.’ Zei hij terwijl hij de auto startte. We reden de parkeerplaats af. ‘Is dat zo erg dan?’ vroeg ik. Hij keek mij verbaasd aan. ‘Nynke, je wordt elke dag achtervolgd, niets is meer privé.’ Zei hij. Ik keek even sip. Dat was best zuur. ‘Wat gaan we eraan doen dan?’ vroeg ik aan hem. Ik zag zijn gedachten op volle toeren draaien. ‘We moeten zorgen dat ze ander materiaal hebben. Dat ze hun aandacht niet meer op jou richtten.’ Zei hij op rap tempo. ‘En hoe gaan we dat doen?’ vroeg ik verward. We sloegen linksaf. ‘We moeten zorgen dat ze ons niet meer samen zien. Ik weet het!’ zei hij. ‘Wat?’ vroeg ik, nieuwsgierig naar zijn plan. ‘We spelen een Break-up na!’ zei hij. ‘Een Break-up?’ vroeg ik verward. ‘Ja, dat jij het bijvoorbeeld uit maakt met mij.’ Zei hij. Ik grinnikte even nep. ‘Oké, dat moet wel lukken.’ Zei ik. We bespraken het hele plan. Sterling zou ervoor zorgen dat er paparazzi aanwezig zou zijn. We besloten dat het op de piste moest, dan keken er veel mensen. Zenuwachtig ging ik die middag naar de piste met Sterling. ‘Oké, nu moeten we doen alsof we stapelverliefd op elkaar zijn.’ Zei hij terwijl hij mijn hand pakte en met mij de piste op liep. Ik hoefde niet te acteren. Het voelde geweldig. We zagen de mensen met de fotocamera’s al verschijnen. Zo volgden ons op de voet. ‘Hoe kun je!’ riep ik opeens tegen Sterling. Volgens plan. Hij zette zijn zielige puppyoogjes op. ‘Ik heb niet fout gedaan!’ riep hij treurig terug. Ik beet even op mijn lip. De flitsen van de camera’s brandden in mijn ogen. Ik zag in mijn rechterooghoek Inge verbaasd toe kijken. Ze kwam dichterbij. Ik moest hier snel vanaf zijn dacht ik. ‘Het is over!’ riep ik boos. Ik duwde voordat ik weg rende de songtekst in zijn handen. Bijna de hele cameraploeg achtervolgde mij. Inge hield ze op afstand. ‘Doe ff normaal!’ riep ze boos. De fotografen deinsden achteruit. Ik wierp een laatste blik op Sterling, hij typte iets op zijn mobiel. Inge en ik schudden de paparazzi van ons af. Ik hoorde mijn mobiel afgaan. Ik opende het sms’je. ‘’Je was geweldig. Sorry, we kunnen elkaar nu nooit meer zien. Het zou je kapot maken. Liefs, Ster.’’ Ik kreeg tranen in mijn ogen. Ik zou Sterling nooit meer zien.


Reacties:


Marshmallow
Marshmallow zei op 6 april 2010 - 17:21:
Dit is niet leuk, ga snel verder en maak me blij door hen toch nog bij elkaar te laten komen :p.
Arme Nynke

x